Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLOŇSKÉ NOSY . . .
Autor
blacksabbath
Pod vrstvou zetlení
tráva rozpitá v tání
na kraji pěšinky
loňské nosy
čvachtají v bahně
Javory, moje javory ...
Možná báseň - možná nic
prázdný den
včera slova hnal pozpátku
a dnes
ještě to sice není ono, ale už
křik ptáků
slibuje
z chladných koutů
z otevřených oken
až přibude nápěvů
vyneseme Moranu . . .
42 názorů
blacksabbath
10. 09. 2022cesta časem?....děkuji!
Zeanddrich E.
08. 09. 2022Velice uvěřitelné..
blacksabbath
01. 03. 2021děkuji za tvoji stopu zde....:-)))))
blacksabbath
01. 03. 2021Jjjjj....už sílí.....hlavně v brzkém ránu...:-)))))
blacksabbath
01. 03. 2021děkuji za vaši stopu zde
blacksabbath
26. 02. 2021JJJJ..a klepe a klepe.... až mu příroda otevře....:-))))))děkuji a přeji krásný den
blacksabbath
24. 02. 2021díky za kuk.....hezký večer
u nás takyyyy, ideme von! my máme tú výhodu, že môžeme bez certifikátu venčiť do 1000m od bydliska aj vozíčkara, tak nás nikto nebude kontrolovať :)
blacksabbath
24. 02. 2021Gabiko, u nás je krásně....teplo a slunečno....jak u vás????
blacksabbath
24. 02. 2021Evženko.....právě jsem se vrátila....ne z hradu, ale z venčení......voní...už to tam voní:-)))))))
blacksabbath
24. 02. 2021Milane, díky za tvou stopu zde......u nás je slunečno....heč:-))))
Uff, tak to jsem si oddychl, že se nošení nahoru týká jenom čuchometrů… (impotentní smajlík)
Když dřevo zmení barvu a vzduch zavoní,
nese k nám předzvěst vůně květů jabloní.
Andělko ......... jsem ráda, že se obé líbí...:-))))
díky všem, kteří nakoukli a zanechali zde svou stopu......a
přeji všem krásný..... skoro už jarní den!!!!!
blacksabbath
24. 02. 2021Abakus....to asi ano.....já bych ho poponesla a dala k němu kolík :-)))))))
Al. ............děkuji
užijte si hezký den
Jirásek možná žil ještě v době kdy lidé nepropadali na jaře depresi, ale kdo ví, možná to bylo jen nízkým počtem psychologů... každopádně dneska to vypadalo hodně jarně :)
blacksabbath
23. 02. 2021Nani...Nani.....a ty už máš slámu na Moranu???.....posílám pozdrav a děkuji
blacksabbath
23. 02. 2021Luboši....dlouhý nebo krátký? Letos letí nosíky nahoru. Ale prý se nesmí nikam strkat....chechtající se smajlík
blacksabbath
23. 02. 2021Zdarec Bene.....tys mě taky prokouknul.....s tím duem :-)))))....to se cení....
Abakus.......já se také těším.....u nás ptáčci jaro už statečně přivolávají....a ten kaštan???...zamáčkla jsi ho hlíny nebo vzala domů do tepla????.....*/******
děkuji vám a přeji pohodový večer
Jojo, už... už, ale zase nic :( Pořád jsem měla na sobě šál, teplou bundu a samozřejmě roušku, dokonce dvě, abych asi náhodou nenastydla :) Ale ta se už stává samozřejmostí..., takže bude i na jaře :)
blacksabbath
23. 02. 2021Lucinko....jsem ráda, že se ti líbí.....dneska to už..už...už....skoro bylo...:-)))
Teším sa na jar. Dnes som našla gaštan - v zachovalom stave prežil zimu.
blacksabbath
23. 02. 2021Diono....jo!....malinký, nosatý parašutista....:-))))
dievča.......prokoukla jsi můj záměr....:-)))
Užijte si pohodový večer!!!!!
Já jen vím, že jako skoro všechno podléhají i nosy módě. Ale nemám přehled – nosily se loni dlouhé a letos se budou zkracovat? Nebo je to přesně naopak?
Hezké. Tomáš.
Eééé... chtěl jsem nach...napsat že hezké to máš!
Ale!
Hned mi tam nějak blesklo sourozenecké duo Javory.
Javory moje javory....
Acer my acer...
;)
Omlouvám se!
:D
Já Lucie píšu...
23. 02. 2021Ivi, Loňské nosy jsou skvělý název! Sama bych ho lépe nevymyslela :) Ano, Moranu už je třeba vytáhnout.
Ráda jsem četla (i Jiráskův prolog) a pozorovala detaily obrázku. Díky, že si mi připomněla, že už tu bude jaro!!! TIP!
dievča z lesa
23. 02. 2021pripomenula si mi Janu a Petra Ulrych a ich krásnu piesenku "moje javory"
Krásné...Javory, Tvoje javory
....a k tomu můj *Tip za působivu báseň a kresbu naprosto reálných nosů. Vypadají jako muší křidélka, která odložil nějaký majinkatý parašutista ,-)
blacksabbath
23. 02. 2021děkuji......přeji pohodový večer
Peter.......děkuji za kukýnko a písmenka......
Renato....my si dávali ta semena na nosy...když se rozlouplo, docela to lepilo....soutěžili jsme, kdo si jich na nos nalepí víc:-)))))))))
Irčo.......no staré zvyky se už moc nedrží....a tak musí babičky oživit...:-)))))
Děkuji a užijte si hezký večer
Výmluvná mini, Ivi! Celé prima čtení i pokoukání... připomenutí lidových zvyků.
Karpatský knihomoľ
23. 02. 2021Dobré je tu všeličo, báseň, prológ, obrázok.