Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúvaha o limitech
Autor
aleš-novák
v karanténě
se lidi nemůžou scházet...
ale můžou
se rozcházet?
25 názorů
Karanténa je opatření proti šíření szcházení i rozcházení. Úvaha smrtelně nebezpečná.
a co takhle:
za celou dobu pandemie
se s nikým nesešel,
zato pěkně sešel.
...hm, zajímací úvaha. Ale to by se asi zas museli sejít někde jinde s někým jiným. Takže souhlasím s Proseckým, nezbývá, než se pozabíjet ,-)
oceňujem jemné "zacházení". Možno by bolo fajn, keby sa zem prestala točiť, takto mám pocit, že to s nami hádže z okresu do okresu.
Jak se ti dýchá? Nemáš problémy s mluvením? A co myšlenky, stále létají prostorem?
aleš-novák
05. 03. 2021mám e-respirátor...
Všichni se tu scházíte virtuálně, máte e-roušku, přesto na mě působíte jako bytosti z jiného světa. Ze světa, který neznám. Ze světa, který nechci znát. Který mě děsí
Ještě že se koronáč objevil až teď a ne za totáče, vždyť by bylo proboha ohroženo snad dokonce i schůzování!
Evženie Brambůrková
05. 03. 2021Ne, to by neměli.
Pro scházení lidí v karanténě je přeci přesně určené místo. Schodiště.
akorát se za účelem rozchodu nemůžou sejít...
Nacházíme se ve vskutku ošemetné situaci. Je dobré mít na paměti, že s kým kdo zachází, (s?) tím také schází...
Nu, hlavně, že vám, pánové, neschází humr... Nicméně - Anna je vlastně též (rozchodně!) pro podporu svobody scházení i rozcházení. Tak tedy tip...
Blbě. Musíš mít náhradní byt nejlépe ve stejném okrese. Proto se tolik párů pozabíjí.
Rozcházení je (bohužel) příčinou nescházení... Dnes je to ta častější možnost.