Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedotykáč
Autor
Dagmaram
zpráva pro mámu
"zítra se na tebkf irůll" -
pes líže displej
45 názorů
atkij, děkuji za vlídný komentář. Budu se snažit to podat méně uzavřeně a méně "na efekt", ikdyž doufám, že efekt na čtenáře to bude mít. Měla bych si více haiku ještě přečíst, aby se mi to dostalo více pod kůži a věděla, jak na to. Za rady jsem opravdu moc ráda.
Dagmaram, to je moc krásný moment, zážitek. V haiku, senrju je krásné, že neservíruje doslovně, situačně neuzavírá.
Jak Tě tak sleduji dělší dobu, vidím, že máš velký pozorovací talent, jsi textově"sluníčko". To je obdivuhodná devíza. V haiku/senrju by však nemělo jít o atrakci. V tomto podání vyznívá trochu ploše, na efekt.
Morticia Adams
06. 03. 2021V klidu stříhej. Jaro je tu.
to je málo radosti. Chci radost uvnitř i venku :-)
Pořád. A on taky.
Předešlý hafoš, kterého jsem měli, byl venkovní. Ale už bych to nezopakovala. Zimní měsíce jsou dlouhé a to zvíře je pak osamocené. Aspoň k tomu jsem se teda dopracovala.
Ale jinak se samozřejmě vzdávám
black, ten telefon, hotová bestie. Je dotykovej, napíše si co che, a pak se tváří netečně :-)
Incognite, co ti to ta máma vlastně napsala?
(občas bojuju s tím, že tady lidi mají fajn nicky, ale pak se strašidelně ohýbají při komunikaci, hihi)
An, dala jsem to přečíst Maxovi a vzkazuj kdkdkei lslei jeidi uauůůů :-)
tak to je v pořádku. Psi ven nepatří. Pěkně na gauček k televizi. Pes, který je venku ti přece radost neudělá, že jo :-)
Di, ani mi neřílej. Mně to kolikrát rozčiluje, špatně se asi trefím a ono to nenapíše nic, tak do toho vztekhle ťupu a ťupu.. Chudák telefon :-)
Zboro, ty zvířata jsou prostě dárečci. Teď tu mám u sebe maxe, olizuje mi loket a mě se špatně píše :-))
Morti, to teda je :-)
dnes jsem stříhali keře na zahradě a já si vzpomněla, že bys určitě přesně věděla, který teď v březnu už ostříhat a který ještě ne ..
Cadmi, naši mi kdysi poslali sms -
"prší budem tady stát"
akorát jim tam místo t skočilo r, výsledek -
"prší budem tady srát"
:-)
blacksabbath
06. 03. 2021ten můj si taky píše ...občas....co chce.....a pak mi děti píšou...jestli jsem v pořádku....já jo, ale ten telefon ne.....:-))))))))
Wau! Haiku o mámě a dotykáči... Připomnělo mi to, jak jsem svou mámu (83) učil psát SMS (ještě na tlačítkovém telefonu. První zpráva od ní byla: "Agmj mipkn", druhá s využitím pomocného generátoru slov "Ahoj mikro záveje si si kľuka na stoje ale máj na hrudi."
Dagmaram, to je boží! Muhehehe :-)))))) tak to mě asi líže nějakej nevidetelnej pes displéj v jednom kuse. Ty dotykáče jsou až hystericky přecitlivělé na ten dotyk, takže buď se tím dotykem lehce minu a netrefím do správného chlívku a nebo je mu to málo a písmenko vynechá. Pak je z mojí zprávy občas toto : Kradny drn. Hsk de nad? Prsim, kestli pundes di onxhodz, lup ni 3 kilacky. Fekuju. Nej de prkne. Apap.
Olizuju Tip
To je ještě v pohodě. Starýmu Rendlovi běhá po klávesnici kocour. To je teprve spoušť. Haiku je super ale podle mě je to senrjú :)
Kočkodane, víš jak to je, na psa se nedá zlobit, slízl to aj se smetanou. Odevzdaný smajlík
ze skutečného života, jak od ufona. A pak, že tu nejsou. Možná že Max psal něco těm svým a já mu na to přišla:-)
Thea v tramvaji
05. 03. 2021Tak snad to máš vodotěsný :)
Evženie Brambůrková
05. 03. 2021No fuj, Azore!
psí jazykolam
zpráva ze skutečného života...