Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúvaha o nečekaných schopnostech vakcíny
Autor
aleš-novák
Sputnik
svrhnul slovenskou vládu
proč ho Češi nechtějí?
30 názorů
aleš-novák
07. 04. 2021dnes svrhnul Sputnik českého ministra...
ach, a ja som si dala pichnúť Astru |Zenecu...so Sputnikom by som sa možno aj do Vesmíru dostala...
Evženie Brambůrková
24. 03. 2021Chtěla bych ho napíchnout do té naší vlády.
Thea v tramvaji
24. 03. 2021To je pěkné zamyšlení :)
morzeovku nie - ako poznám zúčastnené osoby - bola by som sfuknutá za prílišný počiet bodiek.
Už se perou? To asi Sputnik nahradil Auroru.......
nebo v morseovce...:o)
Já zase slyšela, že když ti ho píchnou, můžeš za deset dnů psát básně v ruštině.
Benetka
24. 03. 2021Sputnik dokáže věci! Slyšel jsem že ho píchli i Leninovi. Zítra má v Kremlu tiskovku... :D
- svrhnout vládu je o dost snazší, než řídit zemi v období katastrofy . . . Slováci si k pandemické a ekonomické krizi přidali ještě krizi vládní - inu, "když na tro mají" . . .
Jinak - co se Sputniku týče, vesele se s ním očkují miliony lidí po celém světě a nezdá se, že by nějak skuhrali - což se o Astra - Zeneca tak docela říci nedá . . .
celkem vzato - je blbé, když se do zdravotnictví montuje geopolitika. Zvyšuje to obrat pohřebních ústavů . . .
no mohli sme vám poslať aj niečo horšie než je momentálny premiér. My to dokážeme!
Ale někteří Češi Sputnik chtějí. Třeba pan prezident. A Blatného by rád svrhl kvůli Sputniku. Možná, že Blatný by byl jen začátek. Tip.
aleš-novák
24. 03. 2021není listopad jako Listopad...
Protože to nebyl Sputnik, ale tradiční slovanská řevnivost, kdo svrhl slovenskou vládu.
No já se divím už osm let, tak bych se nedivila, kdybych se zase divila, ale naděje mě drží ...
aleš-novák
24. 03. 2021Marcela: jen abychom se v říjnu nedivili...
Marcela.K.
24. 03. 2021Vydrž do října .
U nás by to bylo jiné - Matovič jakožto skoro mladík mohl svým klaněním u ruského letadla uhranout národ a strhnout vládu, u nás ale Babiš o Sputnik nestojí a klanění českého prezidenta by v této chvíli vypadalo spíš jako spot na záchranu tučňáků v pražské ZOO, takže nevím, jestli by to fungovalo...
aleši, nezáviď :)
Je to asi tak jako s Babišem. Toho zase nechtějí na Slovensku a taky svrhl vládu, ale u nás...
:-)
...když do něčeho vletí Sputnik ztrácejí všichni vládu