Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVoliéry (II.)
Autor
Gora
38 názorů
Líbí se mi moc. Zvlášť ta zvukomalba, jak píše R. a stručnost, jak píše a.:). Přejel jsem si znovu i jedničku.
Radku, to mne těší, já běžně vázaný nepíšu, ale když už, tak sám nutí pečlivě hledat... díky!
Moc se mi líbí, jak uvážlivě volíš slova, tak abys jednak dokázala vykreslit tu správnou atmosféru a zároveň docílila i foneticky dokonalého verše. Potom těch slov ani není třeba moc. Např. "Rám ramen chrání nahé stíny / hráč ukryl karty do peřiny" je krásná práce a radost číst.
Evženie Brambůrková
02. 05. 2021Vydařené.
Líbí. Oproti jedničce je to stručnější, ale přitom sdělnější, myslím si.
Irčo, patrně vysloveně nečíháš na můj komentář, ale právě se tady objevil. A je kladný. (vysloveně)
Výmluvné a právě ve své stručnosti. Tato zhutněná, vyfiltrovaná cesta se mi u Tebe velice líbí. Paráda!
Díky, Radovane... zkusila jsem odkaz dát ještě sem, tématicky ta dílka dost souvisejí...
Radovan Jiří Voříšek
02. 05. 2021i když mně klikací odkaz na 1. voliéry nefunguje, i ty druhé, samostatně obstojí
pro jednoduchost, která zde není neuměním, ale tahem na bránu, s radostí tipuju
Thea v tramvaji
02. 05. 2021Jednoduše krásné... A ten závěr! Krupiér to korunuje.
Aha, tak když jsem si přečetla první díl, jsem to pochopila. Myšlenky víří a někteří se na nekonečnou dobu zadrhávají na tomto tématu. Nedovedu pochopit nakolik je to důležité a kde je ta správná míra.
gora, hm, bych nepoznal, ze to navazuje :)) navic, vis jak to u me je, ja sem na ty rymy :))) jak uz jsem rek, tohle se mi libi, i kdyz textu (ci kontextu) moc nerozumim, ale to je muj problem :)
Jani, v té zahradě mají voliéry s dravci... jen co se začne rozednívat, ozývají se, je to exotické... ale i DD jsou vlastně tak trochu voliéry... díky!
Pěkné, Budík má svoji hodinu. Krupiér, číhající za rohem, mě dostal :-))), TIP
Lucko, je to z Domova pro seniory, kde jsem pracovala... navazuje na báseň v prologu... dík moc.
blacksabbath
02. 05. 2021
Já Lucie píšu...
02. 05. 2021Zajímavé, na takové pochmurné ráno možná až moc...
... za rohem číhá krupiér...
netWoore, doplnila jsem do prologu Voliéry, na které tahle mini navazuje... díky!