Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZamyšlení geometrické
Autor
Thea v tramvaji
Zamyšlení geometrické
Prožiju život
z bodu A do bodu B
na úsečce X.
Ty jsi kolmice Ypsilon.
Dotkl ses mne.
Proťal v půli
a zmizel.
A přitom jsi byl asi
ten pravý
úhel.
27 názorů
Zeanddrich E.
23. 06. 2021:).
To tak v životě chodí, že je to ten pravý nebo pravá a pak je to jenom úhel (pohledu).
a zase matika:
je to přímá nebo nepřímá úměra?
čím více kolmic, tím více naděje
nebo
čím více kolmic, tím méně pravých (úhlů)
ale básnička se mi líbí!
Thea v tramvaji
26. 05. 2021Bitch ek - překvapuji sama sebe ;)
Lucie já jsem matiku protrpěla... Takže rozumím a děkuji za milá slova :)
Thea v tramvaji
26. 05. 2021Bačkovský odhalil jsi mne... geometrie mi opravdu nikdy nešla :)))
Evženie Brambůrková
26. 05. 2021Hezky jsi to přirovnala.
Matematiku nemám zrovna nejvíc v oblibě, ale toto se mi hooodně líbilo! Je to hravé a úhel byl jako třešnička na konci :) Toto je možná jediná matika, která mi neva :) Krásná tvorba!
Annnie sebekritický je každý, kdo kouká kolem sebe :)
Tak to jo... Nu, dobrá, jak myslíš. Jen jestli nejsi příliš sebekritická?
Cink cink! Pá a.
Môj život je všetko možné, ale určite nie priamka a o tom, že by to smerovalo k nejakému bodu B, dosť pochybujem.
Za každým rohom očakávam princa. Nosím pre neho brnenie s láskou, hrdzou a manžetovými gombičkami.
Přímka je obvykle značena malým písmenem, v našem případě tady malým x a kolmici bychom měli označit malým y. Jinak nemám žádnou výhradu, posílám zasloužený *
Radovan Jiří Voříšek
26. 05. 2021ještě že ten pravý
úhel
nespálil na uhel
ale kdo ví
možná pálí na uhel
ten levý
Buď ráda, že jsem tě neproťal já. Nebo snad stojíš o tupé úhly?... ;-)
Zajímavé vyjádření myšlenky. Škoda, že zmizel, když byl asi pravý. To je smutné.
Nezapomněla jsem úvahu Gabry Tauberové z knihy Gabra a Málinka kdy říká profesorovi: Když je ostrý úhel, tak musí být i tupý, že? A když je pravý úhel, tak musí být i levý, ne?
Thea v tramvaji
26. 05. 2021Annie ahoooj! No můj vztah je spíš ve formě rovnoběžek... ale to by nebylo tak krásně dramatické :)
A prosímtě co tě nemá - jsem tu furt! Ale nemůžu sem vkládat každou blbinku, co denně napíšu :)
Čau Theo! Kdes byla tak dlouho? Už se mi stejskalo! Kašli na úhelnýho pakámoše, mě máš jistou! Báseň velmi pěkná, tož to k něčemu bylo... Tip a ne abys zase zmizela!!! Piš! Přeju mír v srdci a brzo novou krásnou bouři :), Pá a.
Thea v tramvaji
26. 05. 2021Ahoj Dagmaram a děkuji!
To chápu i já - a to mě matematika a geometrie moc netoto...
Thea v tramvaji
26. 05. 2021Petře ta geometrie je vážně romantika :))) Nevím, proč jsem ji na základce tak nesnášela...
Díky za návštěvu :)