Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePan Vrtiška: Záhada věrného psa
Autor
bixley
30 názorů
Evženie Brambůrková
15. 06. 2021Tak si to konečně vše přečtu v klidu.
jakle, dědolesky jsou až v díle s mizejícími ponožkami od blacksabbath. Ale děkuji.
Kočkodane, to se ještě uvidí... :-)
Jamardi - když nemá digitální technologie, musí zapojit fyzickou námahu.:-))
Dobrý nápad, který se zčerstva rozeběhl. Věřím, že parta Ťapšlapů je nažhavena. Přece jen by bylo třeba (třebismus) podrobnější a širší charakteristiku pana Vrtišky. Zatím je toho velmi málo. Také je něco více dbát na metody práce záhadologů. Příkladně, takto by nikdy záhadolog nepostupoval při vyslechnutí žadatele o pomoc. Postrádá trpělivost a příliš "skáče do řeči". Možná, další příběhy postavu Vrtišky lépe zformují.
Honzíku Zemane, objevila se silná konkurence a 30 případů pana Vrtišky tě v popularitě možná i převálcuje.
Pan Vrtiška není líný se ohnout - budu si pamatovat tuto jeho vlastnost :). Pěkné to bylo :)
dievča, kúdoliťje krásné slovo. Jenom aby se mu nekúdolily mozkové závity. :-)
dievča z lesa
10. 06. 2021pekná prvá záhadka ... možno bude záhadológ zavalený prácou a z fajky sa mu bude neustále kúdoliť
Renato, moc pěkně napsaný příběh s vyřešením záhady, která vlastně záhadou nebyla - čivava našla škvíry, kudy se dostala ven, o nichž neměl Filip ani tušení. TIP
Já Lucie píšu...
10. 06. 2021Ano, je :)
Já Lucie píšu...
10. 06. 2021Super vymyšlená záhada! Moc se mi líbí, že jsou to normální věci, které jsou pro nás záhadou a pan Vrtiška nám je může vyřešit :) Ráda jsem si přečetla.
Ha....zajímavá záhada.....zavřených dveří a věrného psa.......tak ta už je objasněna........píšu si poznámky.....Ušák, dýmka, Ferda, buřinka, hůl nebo deštník....deník......myslím, že pan záhadolog bude mít co dělat!!!!.......na rozdíl od svých věhlasných kolegů může hledat i obyčejné věci...je tak?
díky bixley, už mi to dává smysl jak to pojmout, dost jsem tápal v tom vyhlášení na hl. stránce
Aru, správně. Inu, ztracený hrábě jsou taky záhada! A což teprve hledání jehly v kupce sena...
Ireno, to mě těší.
takže to bude to jako u Colomba, stejná postava, jiný případ a postavu si bereme odsud, chápu to dobře?
jestli ho berou takovýhle záhady, tak příště bude hledat ztracený hrábě :D
Dobrý psí příběh, Renato.
Pan Vrtiška je podivín, trochu geniální Sherlock Holmes s šedými mozkovými buňkami pana H.Poirota:-))... hlásím se taky.
janino, jasně, jde hlavně o to, aby to bylo tak mírně absurdní, mírně fantaskní, mírně bláznivé... atd.
Benetko, samozřejmě! Ale pan Vrtiška - to jsem zapomněla zdůraznit - řeší záhady z hlediska světa titěrné, leč pro jednotlivce významu obrovského!
Hehehe... tady je pro mě záhadou spíš Filipova "slepota" :-) ale dobře, že se obrátil na záhadologa. Těším se, jaké záhady vymyslí další autoři. Kdyby mě náhodou něco napadlo, písnu taky...