Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKostelík
Autor
lastgasp
30 názorů
Jaroslave děkuji ti za podívání a hodnocení. Je mi velmi sympatické oslovení.
Když jsme byli kluci, tak jsme si říkali – pánové, kam dnes půjdem? Když jsme teď pánové, říkáme – kluci kam dnes zapadnem!
Umíš, hochu, umíš. Tady vidíme, jaký byl ten původní - i s duší umělce.
Máš to moc pěkný. Jak už jsem nějak psal, taky se pokouším amatérsky malovat, ale takhle pěkně to neumím, a umět asi nikdy nebudu. Zdar!
ukrytá v máku díky za náhled a hodnocení. Jsem rád, že se obrázek líbil.
Karle, díky za náhled, přečtení a hodnocení. To je tak, když dědek vzpomíná a rád se vrací na Arbesák.
ivi díky za náhled a tip. Obrázek by měl vlastně patřit do muzea, a to z taky. Je ve fontech Lucida Handwriter.
Krásný! Krásný! Krásný obrázek! Určitě se dočkáš/dočkáme.
(Mimochodem to starodávné z píšu psace běžně)
Evženie díky za kouknutí a hodnocení. Jaký obrázek by se měl ještě objevit? Ke vzpomínce to snad satčí.
https://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=488945
Irenko děkuji za přečtení a tip. Nechtěl jsem věřit té zprávě, co se přihodilo. Bylo mi to velmi líto. Napsal jsem z toho prostředí povídku, možní si vzpomeneš.
Evženie Brambůrková
07. 08. 2021Moc pěkný obrázek. Další pak vedle něj by byl skvělý.
Jsou události, které chytnou za osrdí, i kdyby tam člověk nikdy dříve nebyl... hezky jsi to zobrazil i napsal, Přemku.
Mimochodem - takové starodávné z jsem dlouho nikde neviděla:-)
8hanka - díky za kouknutí a hodnocení, Zpívám rád, maluju taky rád, ale zpívat jako Neckář, to nesvedu.
krása...držím palce, nech môžeš maľovať a pri tom si spievať - maluji a miluji...
Jano díky za shlédnutí a tip. Doufám, že se dočkám. Jsem rád, že se obrázek líbil, od tebe mně to opravdu těší.
spálený motýl, odpuštění dojde až bude možné ho znovu namalovat. Doufám, že se mi do té doby nebude třást ruka natolik, aby to nebyl rozmazaný pastel. Díky za tip.
Přemku, to je nádherný obrázek! Kéž bys mohl kostelík znovu namalovat tak, jako v roce 1956! TIP
dievča z lesa
07. 08. 2021pekný farebný odkaz ...*