Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAlpy
Autor
Dagmaram
průzračná hloubka -
malá potápka stoupá
k hladině suchá
34 názorů
ahojky Markel, já haiku taky teprve načínám. Přeju zachycení krásných obrázků a díky za návštěvu :-)
líbilo, moc, já s haiku teprve začínám, takže nemám výhrady žádné :-)) *
Zeanddrich E.
13. 09. 2021Hezké:)
Musaši mám v plánu se na tvá Haiku přijít podívat. Určitě budou inspirativní.
Dagmaram,
já se nořím do stále větší hloubky. Jsem totiž undergroundový (= podzemní) básník. Vrátil jsem se k psaní haiku a své nové výtvory soustřeďuji v kritikách pod básničkami Předehra, Výhled ze skleněné věže, Ti letití, Allenův kufr a Dikuse.(Pod Diskusí chromažďuji svá senrjú). Kdyby sis to někdy v budoucnu třeba rozmyslela a navštívila má haiková úložiště, budeš vítána.
Problém o proti "logice" jakou se obvykle haiku píše. "Píšu co vidím" mám s tím, že potápka je ještě potopená a ty už vidíš, že je suchá.
My občas Musaši prostě musíme zadržet dech a trénovat pro lov perel :-)
docela se mi cassy daří být neustále v úžasu. Nějak to mám v povaze :-)
panenko, máš pravdu, snažila jsem se to napasovat na slabiky a uškodila tomu...
díky kvaji, on to rým není, ale rýmem to opravdu zavání.. je to trochu krkolomné, zrovna jak píše ukrytá v máku,
Díky za čtení:-)
Ty jo kočko, to je nějaký divný, ona ta potvora asi měla nasazený naslouchátko, když se ptala kdo ji loupe perníček :-)
blacksabbath
09. 09. 2021.....vyjela jak neviditelným výtahem...:-)))))..........ta se má*/***********
Moribundia Mortis - vampýrů a košmár rozličných připodobnění
-------------------------------------------------------------------------
jdou zabít stříbrem. Ne tak
Nedávno jse takhle pozorovala maličké kachničky ve Valdštejnské zahradě a byla jsem z toho úplně hotová. Možná to byly potápky. Tip a.
jako fakt, ona si vyjela nahoru se suchým prachovým peřím. Jakoby se jí ta voda netkla ..
aby se z hloubky dostala nahoru, nemusela dělat vůbec nic, jenom se přestala hýbat a vyjela jak neviditelným výtahem. Dokázali jsme to pozorovat s otevřenou pusou... no dlouho