Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKolo kolo kolo
Výběr: hermit
12. 06. 2002
14
0
2990
Autor
Bix
a bol válov
a v ňom prasa
celkom kľudne
napcháva sa
netrápia ho sny
hejsasa
zatras sa
a bol mlyn
a na ňom kolo
bolo veru
bolo bolo
lepšie ako
kedysi
iné nevie
verí si
a bol dom
a na ňom vrana
zarachotila si brána
vŕzgi vŕzgi vŕzg
schovaj tento prst
Aššurballit
09. 05. 2005
Jako bys vystihla náladu svého kraje...je to velmi aktuální a hrozivé zároveň. Autentičnost až na kost.
ďaľšia skvelá na ľudovú "nuotu" - viem si to predstaviť zhudobnené pani Homolovou :) čo sa týka hlbšej kritiky - z muojho pohľadu nemám čo kritizovať :) = ľudový tip
Takto...ak raz stretnem na ulici dieťa, ktoré si bude pospevovať takúto "riekanku", je zo mňa kamenný stľp....so zimomriavkami na chrbte (ak teda stľpy niečo také vlastnia ;o) ).....velmi podarené...
mne to skor pripomina, ked som bola mensia, ehm ;) a hravali sme s deckami schovavacku po veceroch cez letne prazdniny, tak sme sa tak vypocitavali ;) ze kto bude "zmurit" a kto sa bude schovavat ;) pekna vypocitavanka ;)
juuuuuuuuu, ac mlad i normalne, ted jsem jeste mladsi, a taham si preinu az po bradu, stiny se dlouzi :o)))
***!***
Po tváři se mi rozlil zvláštní druh úsměvu, za který Ti náleží můj velký dík Bixinko.
Odpust,
ale ještě Ti se Ťápnu :-)
Myslím, že to nejlépe trefil Hermit!
Ano, je to jak zaklínadlo, hodně staré, možná již trochu zpozapomínané a zpřeházené, ale stále ještě pracující...
░▒▓-_-▓▒░
«*»
Óóó, pekne. Myslím, že celkom dobre zachytená hlúposť, na ktorú nikto a nič nemá. Pretože je neprekonateľná. "Bolo lepšie ako kedysi" - a tak stále donekonečna, bez toho, čo ohraničuje (cez čo vnímame, že sme).
A zachytila si to tak, ako to len Ty vieš: s humornou ľahkosťou, avšak pichľavo... a že som sa smial iba chvíľu, potom som sa musel zamyslieť. Vďaka.
Vďaka, Bixinka. Vieš, veľmi podobné slová v "slovníku rozdílných výrazů" chybajú.
A vďaka Petule za "válov". To nie je vôbec podobné, a tiež to tam chýba.
až sa moje deti budú učiť citoslovcia, dám im prečítať poslednú pasáž :-)
- ináč chytľavé čítanie, rytmus priam provokujúcina recitovanie