Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seImprese v červené
Autor
annnie
Imprese v červené Matylda, úterý 23.11.2021 ráno
Už dávno vyprchala červeň
ze zahrad
A tak v tomto slunném, mrazivém ránu
v mém zorném úhlu
hřeje mě pět jahodových bodů:
pohozená deka na plotě
dvě koncovky šipek,
zabodnuté v terči
mé klidné srdce
a tušení příštího léta
48 názorů
Zeanddrich E.
24. 11. 2021Velice hezké
Evženie Brambůrková
24. 11. 2021Nečekaná barva je v této šedi super.
Cassy, srdce a tušení je samozřejmě nad deky a šipky! A třešňová marmoška? Tu bych snad slízla i z podlahy :) Tak se mi zdá, že to máš pěkný!
Díky, přeju nice day a.
u nás máme deku hnědou, ploty na sídlišti nevidět, do terče nakresleného na zdi se šipka nezabodne...zbývá mi srdce a tušení...abych nezapomněl, třešňová marmeláda v kuchyni na podlaze...bydlíme tu jen my dva, někdo z nás to být musel :):)
Přehnaná chvála by to byla u mne...jen by se přehnala a byla by fuč,u tebe se ale zdrží:-)
Bixley, díky, to je pro mě moc krásná a důležitá reakce. Přeju večer jak malovanej a.
Dílo působivé,ba přímo MISTROVSKÉ!
Tvůj talent bych si přál mít,ne,nezávidím,neb závist je špatná.Pouze obdivuji a toužím tohle umět.A smekám.Jen tak dál.
Dievča, ať žije impresionismus! Zdravím tě s Manetem Monetem Gauginem Cézannem Kubou... Přeju ti mnoho krásných nových dojmů :), pá a.
Benetko, Benetko... Posílám do tvé deprese roztomilou šedou myšku s hebkým kožíškem a kulatýma očičkama: Ahoj, Šlávku!
Janino, není co závidět: já pořád něco tuším :) Někdy před zimou už tuším léto, jindy v létě zas tuším zimu :)
Moje jabloň letos donosila jedno jablko - své první, a dostal ho můj bejvalej manžel. Dala mu ho moje dcera, aniž by tušila, že tu jablůňku kdysi (na mou prosbu) zasadil on. Taky hezká story, že? Tak na ptáčky nic nezbylo, jen semínka na krmítku...
Měj se jablíčkově, díky, pá a.
Alegno, děkuju! Vážím si toho, že se s mými texty dokážeš takhle spojit. Měj hřejivé dny a.
Prosecký, ano. Šípek a jinovatka, to je skoro jako moje oblíbená kombinace polorozkvetlého květu růžové růžičky a sněhové čepičky na ní. Díky za ten obraz a.
Gabi!!! Ty se mi snad zdáš!!! KONEČNĚ tu někdo reklamuje nedostatečnou délku mé básně!!! DÍKY, SÉGRA!!! Jdu na to :)
Čudlo, tos mě potěšil. Tak snad tě to taky příjemně zahřálo :) Měj se jahodově, a s tvou paní jahodově šlehačkově :) Pá a.
dievča z lesa
23. 11. 2021jaj ... dokiaľ existujú i m p r e s i e je všetko v poriadku***
...a tak jako má světlo svůj stín a džekyl svého hájda a možná i Jůlie Rómea tak já přidávám jako protiklad:
DEPRESE V ŠEDÉ
I vy dovádivé mystičky s těmi vašimi tušeními astronomických jistot. ;-D
Já mám na zahradě ještě pořád na stromech pár červených jablek. Nechali jsme je ptákům, ať si klovou :-) Ale příští léto mi připadá v tuto chvíli strašně daleko. A tak ti závidím to tušení...
Šípek mám ze zimních červení nejraději doplněný divokými jeřabinami a jinovatkou.
gabi tá istá
23. 11. 2021no...takto...mňa toto neoslovilo, dávam prednosť tvojim "užvaněnkám", tie sú čarovné, a tak ti tip nedám...aby si vedela, že sú po zásluhe a nie preto, že si ségra
Kočkodane, Anna je známá tím, že chce všechno. Beru šlehačku, vínko i pohádku! Díky za tvou myslivost :), Pá a.
Aru, miluju jaro. Miluju předjaří. Miluju jiskřivej odraz slunce na sněhu. Miluju babí léto. Miluju všechno kromě tmy. Ale dnes mám v sobě letní světlo, jen tak zničeho nic, bez sebemenšího úsilí. A jak známo, světlo rozptyluje tmu.
Díky, měj se dnes navzdory realitě jarně :). Pá a.
Black, kdepak! Dneska si nesu léto v sobě. Do peřin času dost! Měj krásnej den a.
K jahodám nabízím šlehačku – mohl bych ti vypravovat pohádku o červené karkulce. Nebo by sis dala raději červené vínko? (smajlík bez červené pomlčky)
P.S. Jenom prosím tě pokud možno nepiš, abych se šel s tímhle komentářem bodnout.
Ja teda neviem ako vy, ale nie je to podozrivo krátke? Annie, dúfam, že si zdravá, a iba to že sa dni krátia sa odrazilo na dĺžke tvojej básne.
deku uklidit z plotu a zavrtat se pod ní......alepoň do jara....*/*********
Danny, (dů)vtipné, díky. Ale v mém zorném poli zrovna nebyly :)
Měj se krásně, já už zas běžím, pá a.
Omlouvám se všem, kterým nestíhám včas odpovědět a poděkovat za cenné, zajímavé a milé komentáře - jsem teď v poklusu... Ale všechno to dohoním. Ráda si s váma píšu a ráda vás čtu. Annnie