Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJsem připoután
Autor
Čudla
Marně se snažím zapomenout,
stále je cítím -
doteky tvých dlaní
při milostných hrátkách
Chceš jít svou cestou
mě zbyly jen sny
a vzpomínky
v srdci
Slyším stále
tvůj tichý dech
když spíš a vidím
hvězdy co hlídají tvé sny
Jdeme kam nás osud vede
chci být silný
ale jsem připoután
k tvému srdci
21 názorů
Ukázalo se, že čas je nejlepší lékař. Už to tolik nebolí, ale jak říkáš, ta díra v srdci stále ještě je. Hledím do budoucnosti s nadějí.
Odpoutaný Prométheus
22. 06. 2022Ha! Podobný osud. Tebe vleče řetěz, já jsem ho přeťal jediným máchnutím, ale díra a prázdno v duši zůstaly. Nastává noc... ale ne bez hvězd a ne bez naděje. Vyplatí se hledět vpřed, protože bohové milují odvážné a dobrodružné typy, a na suchu Tě dlouho nenechají... protože básník bez Múzy je jako loď bez plachet... Až Ti bude nejhůř, pomni, že nejsi sám - v dálce, v temnotě, když usilovně zamžouráš, spatříš pochodně těch, co jsou na tom stejně. A někde mezi nimi je i ta moje... It ain't over till we say it's over, bro! ;-)
Děkuji za milá a upřímná slova. Těžko se s tou situací smiřuji, ale jak říkáš, snad přijdou lepší časy.
Moc se mi líbí hlavně toto:
Slyším stále tvůj tichý dech když spíš a vidím hvězdy co hlídají tvé sny.
Tohle chce opravdu silného člověka. Mě už podobná situace prověřila... jsem slabá a tohle bych neunesla... dostala jsem novou šanci a nemusím to nést... Přeji ti hodně hodně síly. Nakonec se člověk smíří se vším, jen musí vydržet a ustát to nejhorší. Pak zase přijdou lepší časy. Na Písmákovi nás bude více, kteří ti dobře rozumí. Všichni jsme alespoň virtuálně s tebou.
Zeanddrich E.
17. 05. 2022.. .
Evženie Brambůrková
26. 04. 2022To krásné v nás zůstane navždy.
blacksabbath
26. 04. 2022souzním....*/***********
"Preto, ak báseň osloví masy a nemá za sebou penzum významovo-formálnych objektívnych znakov, nemá nárok na označenie „dobrá“, aj keby sa rovno dostala hoci aj za obežnú dráhu Zeme."
Pro někoho mohou být básně totéž, co pro jiného fotografické album. Tip.
To je pochopitelné – nikdo nechceme ztratit někoho/něco, koho/co máme rádi.
Pro mne je to příliš doslovné :) Jinak samozřejmě chápu niterné prožívání, bolest v srdci a ohňostroje střídavých pocitů. Hlavu vzhůru! Minimálně je to alespoň zdroj inspirace.
Radovan Jiří Voříšek
24. 04. 2022Pominu to, co píší kolegové nahoře a k čemu se připojuji, a netaktně přidám, že doteky dlaní, vzpomínky a připoutání k a v srdci, jsou niterné, vystihující a pravdivé, ale ...
jestli je to autentické, vydrž!
Odpoutaný Prométheus
24. 04. 2022Kdybys měl zájem, znám zaklínadlo, které Tě odpoutá. Není ale zadarmo, ale neboj - neplatí se mně, platíš sám sobě. A cena? Miska sebeklamu, žejdlík odhodlání, a štamprle odvahy. Luskneš prsty, a rázem se ocitneš v paralelním vesmíru, ve kterém je všechno stejné s jediným podstatným rozdílem - ty sám si jako zázrakem svobodný!
Všechno pomíjí... někdy se musíme smířit se ztrátami...
Píšeš v podstatě jedno nekonečné vyznání, Čudlo.
Jsem z toho naměkko. Je to krásný vyznání. Ale radím: jdi dál, nebo tě to sežere... Ach jo... Tip a.