Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNové železo
Autor
Oldjerry
Váhal jsem - pak koupil přec
nové PéCé - to je věc!
Píše samo – jsem si jist,
že budete mít co číst.
Pryč je kilo mega giga -
teď jsem teprv první liga !
Mega giga nebo terra
brzy zítra bude včera…
hertze bajty kilobity
jak světové velehory
jak na míru jsou mi šity
jako krásná, vlídná story
superakcelerátory
paměti velké jak hrom
superrychlá mechanika
DVD a CD
ROM
(Ten miluju dočista
neboť nejsem rasista)
19 názorů
Oldjerry, aj ja som asi pred mesiacom "stěží došla na záchod". Ako som sa pohla, mala som v chrbtových svaloch kŕče, ktoré ma od bolesti tlačili k zemi. A netrvalo to deň. Po infúziách a rehabilitácii už "behám ako rybička", aj keď rybička skôr pláve, však? Verím, že Ty aj ja a aj tí ostatní podobne postihnutí bedeme mať aj lepšie chvíle, ako sú tie "horšie" a že si ich ešte užijeme.
Přeju hodně zdraví. Ať se to zlepší. ...U kafe lidi napadají ty nejlepší básničky.
Děkuji všem, co sem něco napsali a nebudu rozlišovat co to bylo. Snad už bude líép, i když přetrvává jedna závada, která mi dovoluje něco rozumného dělat jen velmi občas. Nedokrvení organizmu má dost blbé účinky, raději jdu na kafe... ahoj dívky a chlapi...
Už jsem podrženej... překonal jsem transplantaci očních čoček, omikron a covidu 19 jsem stačil uhnout. I tak jsem si užil 3 týdny nemocnice a teď už půl roku domácí péče (a moje žena je pečovatelka-velmistra...) Takže jsem už docela OK - před půlhoďkou jsem se vrátil z asi kilometrové procházky, když před dvěma měsíci jsem stěží došel na záchod.
Báseň jsem napsal v kostře už před covidem, ale byla ještě syrová a pak brzy už na poezii nebyla ta pravá - a dokonce ani levá - nálada... tak až dnes...
Váš Jarda, jinak oldjerry
Děkuji všem, ale asi zklamu: s tvorbou to bude na draka, prodělal jsem dost těžké chvíle , které nechaly - bohužel - dost blbé následky. Ale Písmáka mám rád, to má hluboké kořeny. Dal mi ochutnat to, po čemže jsem - nevěda - toužil.
Ať s novým PC se Ti hned otevře i nový svět... :-). Gratulace - a mám radost z nových šancí - určitě se nás příjemně dotknou
ahoj Oldjerry, to je skvělý, ať ti to nový železo slouží ;)
za mě tablet sám nepíše a všechnu práci se psaním si musím dělat sám, takže forma je tak hrozná, jak hrozně píšu :D
Ten stroj ti moc přeju a těším se na tvoje nové básničky.
Já jsem ale konzervativní. Stačí mi sešit a propiska a na zveřejnění počítač v knihovně na "veřejném internetu". Tip.