Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKterak Vít a Ruth dospěli k pýše
Autor
Jamardi
Má velmi zlý zlozvyk
mít poslední slovo,
dělá velký povyk,
domáhá se toho.
Její Vít už nechce Jeho Ruth už nechce
dorovnávat metu, dorovnávat metu,
touží dýchat lehce, touží dýchat lehce,
nechystat odvetu. nechystat odvetu.
A tak A tak
vznikla jiná potíž, vznikla jiná potíž
Vít dal volno hříchu, dala volno hříchu,
oblíbil si totiž Ruth si oblíbila
ignoraci, pýchu. ignoraci, pýchu.
24 názorů
Poslední slovo při hádce má vždy žena.
Pokud následně nějaké slovo řekne muž znamená to začátek nové hádky. :D
blacksabbath
26. 08. 2022oba si to nastavili špatně.....
Ireno, jenže pak třeba ten, který je méně vytrvalý a prohrává, ho přestává poslouchat nebo schválně nebere vážně, co říká. I tak mohou spolu dlouhé roky žít, to jo. Díky.
Pokud jsou tito dva fakt nastaveni takhle stejně – asi si nemohou nic dát - (Ignorance je vlastně kategorie psychického teroru...)
Onen otazník (i když možná spíše řečnický) si nerisknu ignorovat, tudíž je zde moje poslední slovo – dobrý.
... a tak se u nich rozhostilo ticho... říká se, že moudřejší ustoupí, ne?
Alegno, máš pravdu, jestli to půjde takhle dál, nic pěkného z toho nekouká. Děkuju.
bixley, bylo by zajímavé, jestli by se zjistily nějaké rozdíly a v čem. Děkuju.
dievča z lesa, podle mě je to návykové a lidi se zbytečně přebíjí. Díky
Jarmilo, nejdříve jsem chtěl číhat a potom mít poslední komentář, ale ty bys mně jako slušně vychovaná žena nejspíš stejně odpověděla a měla poslední slovo, takže od tohoto plánu ustupuji a tasemnicovité souvětí (i s tichým kladným čtenářským mrukem) zveřejňuji už teď a přidávám k němu také smajlík. :-)
jamardi, pěkné. Zajímavá by byla konftontace rozdílného mužského a ženského přístupu.
dievča z lesa
21. 08. 2022s posledným slovom to nie je ľahké*