Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNeuvěřitelné
Autor
Thea v tramvaji
Přemýšlím,
jak zestárnout.
“A chlapi se už za tebou neotočí…”
Ne! Tohle se vážně stane?
Přestanou se otáčet?
Bude mi to jedno?
Neuvěřitelné…
Prý se každému časem změní priority.
Prý se uklidní…
“Takže i já?”
Zešednou vlasy, spadnou prsa, zdvojnásobí se
brada…
“No tak to už se opravdu neotočí…”
Začnu řešit jiné věci!
Budu sledovat vnoučata
a vrabce na plotě.
Budu moudrá! Nad věcí!
Božský klid v hlavě
a radost z každodenních maličkostí!
Vždyť tělo je jen schránka
pro překrásnou,
léty obroušenou
duši.
Duše jako diamant!
…
“A vážně už se neotočí?”
26 názorů
Thea v tramvaji
22. 09. 2022Luzz - chápu :)
Thea v tramvaji
22. 09. 2022Luzz - ano, proto je to v sekci "pro radost". Občas se poezií bavím, dělám si srandu. Díky že ses u mne zastavila :)
je to vlastně... takové... roztomilé... a hlavně neškodné...
možná i proto má tento text docela velkou šanci uspět... prakticky kdekoliv.
Theo,
celoživotně se věnuji sportu, dělám, co můžu, na druhé straně ale dobře vím, že genetika je genetika. Spousta mých kámošů kuřáků, padesátníků, už to má dávno za sebou. Když ale chodím za matkou do domova seniorů, před vchodem kolem popelníku sedí v oblaku dýmu vozíčkáři, kterým je rozhodně osmdesát a spíš se blíží k devadesátce... Každému je to holt vyměřeno jinak. A stejné je to i se vzhledem. Jsou i lidé, kteří vypadají o dvacet let mladší, aniž by hnuli prstem. ...Karma.
Alenakar - také si to říkám. Je důležité, starat se o tělo tak, aby bylo stáří co nejméně bolavé a aktivní. Říkám si to často, když u počítače trávím hodiny a hodiny zíráním do obrazovky :)
Stárnutí by bylo bezva, kdybychom se konečně mohli soustředit pouze na duchovní život. Jenže sotva se oprostíme od tělesných žádostí, začne se nám většinou kazit zdraví, jako by nám tělo chtělo připomenout svou důležitost.
Závidím starcům a stařenkám zdravým jako řípa. Tip.
Benetka - já si teda neodplivávám! Je to nebezpečné... Ještě bych se poslintala! :)
Thea v tramvaji
21. 09. 2022Black - díky :) Však já vím, že to bude furt dobrý a netřeba se obávat! :)
Thea v tramvaji
21. 09. 2022Kočkodane - pecka :) díky! Pošlu to holkám se kterými jsem vedla onu debatu.
souzním* když se otočí, tak se koukám do výkladní skříně, zda nejsem nějak špatně oblečená a nebo nemám paruku nakřivo :-))
Rád Tě čtu -ženovšalině!- a! Tohle téma je vskutku zábavné. Dá-li se to tak říci. Sám jsem na půl šedivák ale utěšuju se tím že si mě třeba budou plést s Gandalfem nebo tak... A tak snad se ještě některá za mnou otočí. I když... Možná jen aby si odplivla. Nebo... Děláte to VY holky taky?! Že si odplivnete?!?!?!
Málokdo se nediví,
že i Thea šediví,
čas v ní zabil puberťačku,
mládí v pytli, hrubém sáčku,
daleko už do kočky,
ubývají otočky
a písknutí mužů (chlapů),
její smutek plně chápu. ;-)
blacksabbath
21. 09. 2022.....budeš moudrá a budeš sledovat vnoučata a vrabce na plotě a radovat se z maličkostí.....aaa .....to víš, že se otočí:-)))))...ale možná budou mít už vícekrát přetočený tachometr....zeptej se mě:-)))))
Zeanddrich E.
21. 09. 2022Já se dost čato otočím i za zářícím (i když tělesně dosti vetchým) dědouškem :) :)
Díky moc za komentáře :) Já teda doufám, že je z toho cítit ta nadsázka! Doopravdy mne to zas tak moc netrápí. Prostě vtipné téma, které jsem nedávno rozebírala s kamarádkami.
Všechny vlasy mám bílé a stejně se otočí. :-)))
v pondělí jsem vymetal komín a většina mých šedivých vlasů se stala zase zpátky černými... ale pak se to zas otočilo...:o)