Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNěkdo po nás sáhne jakoby tahal okurku ze sudu s lákem
Autor
trojort
Jsme.
Ne proto, že myslíme.
S tím bychom si nevystačili.
"Nemohli bychom si vyměnit telefonní čísla?"
"Nemám telefon."
"O to přeci nejde. Já bych ti stejně nikdy nezavolal."
„Tak o co jde?“
„O komunikaci.“
Pozoruji, jak přibejvá náměsíčných lidí nezávisle na věku.
Snad jen ti opravdu staří se dívají na svět kolem sebe a drží ho pohromadě.
Nevím, co bude pak až odejdou.
Jak bude vypadat skutečnost?
Už jsem slyšel tolikrát tu hloupou větu, že až vymře stará generace, tak bude svět jiný.
Skoro tomu začínám věřit.
PS.
Měsíc si září po svém.
Ať už je obydlen či ne.
17 názorů
Dobře poskládané – každý odstavec by mohla existovat sám za sebe, ten druhý obsahuje super dadaistický humor...
Evženie Brambůrková
08. 10. 2022Podle toho, kdo dorazí. Nezapomeň na velebníčka.
Evženie Brambůrková
07. 10. 2022Potřebuje pan starosta vědět, kde kdo kdy je? Tak to tu ještě nebylo.
STAROSTA
děkuju za strávený čas...vypadá to jako zápis pro STB...tihle tam byli...:)
blacksabbath
07. 10. 2022jo.....to P.S. ..... boží závěr!
Až vymře stará generace, svět bude v něčem jiný a v něčem pořád stejný. Biologická podstata člověka se nemění už poto, že 99% naší DNA se shoduje se šimpanzem. Tip.
Ten dialog je perfektní! Myslím že funguje i samostatně bez všeho okolo! Boží!
Je to pořád dokola. Až my, staří, odejdeme, přijdete vy, další, a také zestárnete. :-)))
I já tu zase jsem a myslím, že čas strávený u tvého dílka nemůže být označen jako ztracený. ;-)