Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOstruha
Autor
Gora
Ostruhy dní vyzývá k boji
vytrvalá kohoutí kakofonie:
dráp omotaný rybářským vlascem.
Neudělá(m) už ani krok.
A stačilo by přemoct strach
(kohouta) pochovat v náručí.
a jen tak nenápadně
střihnout.
29 názorů
Také se někdy dostávám do podobných situací. "A stačilo by přemoct strach" a pomoci, "kohouta pochovat v náručí" . Pěkně vyjádřené.
"Neudělá(m) už ani krok" to je také dobré. Platí pro obě postavy básně. Nápadité. Celkově, dle mého soudu výborné.
Evženie Brambůrková
11. 10. 2022Slepici bych zvládla, ale kohouta se bojím :-)
Karpatský knihomoľ
09. 10. 2022len keď sa to skončilo pozitívne
Ani po dnešku jsem nepochoval svoje úmysly, že budu číst i tvoje další dílka. (mrk)
Přikláněl bych se spíš k Alegně, tam by to bylo jako seknutí sekerou. Ale vím jak moc ráda máš skutečné opeřence, a nejen je, a taky vím, že bys mu pro jednou odpustila, neboť on to má i v popisu práce, chránit své hejno. Každopádně nutí k zamyšlení. I samotná dvouverší. Alespoň první tři.
dievča z lesa
09. 10. 2022ostrohy bývajú ostré ...
Bene, tady se směju... mazánkům kohoutům se neubližuje, tedy u nás ne, a ani slípkám... jsou tu do konce. Díky.
ivi, usmívám se... mám JEN hodné kohouty, chodí za mnou, pochovat se tehdy dal - nikdy by... a dík!
Povedený kousek. Mi naskočila asociace hnedle při čtení, zůstala mi kdysi v hlavě.
Bát se
zvednout
a vynést
mrtvolku
kohouta.
Víš to.
Než někoho
přivoláš
ostatní mu
vyklovou hlavu.
...a jen tak nenápadně střihnout... A tak kohoutí polívka tež neni k zahození! :D
blacksabbath
09. 10. 2022Nikdy se k agresivními a výbojnému kohoutovi neotáčej zády a už vůbec nikdy před ním neutíkej.... Nejsi přeci žádný chovatel „bábovka“....
"Pomóct!"
třeba se nechá i v náručí
vlasec fuč......
P.S....."bojím se, bojím, že umře!" Slitovalo se nebe nad kohoutkem a seslalo louce rosičku, louka dala travičku..........."
Jarmilo, díky... trvalo, než jsem si všimla omotaných ostruh, ten vlasec nebyl vidět. dík.
Chudák kohout. Líbí se mi, jak jsi slovem ostruhy zdůraznila napětí, které kokrhání podrážděného kohouta vyvolává.
Pěkné a výstižné, obzvláště:
Ostruhy dní vyzývá k bojivytrvalá kohoutí kakofonie:
TIP