Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAť se zadaří
Autor
Evženie Brambůrková
Vyrazili jsme si před polednem do našeho nevelkého lesa. V zimě je skrz něj vidět z jihu na sever naprosto v pohodě.
Já a můj pes jsme si tedy vyšli na procházku. Na tom není nic divného. Obvykle se tu potkáváme se spoustou dalších. Nabereme směr na sever, ale najednou se zarazím.
Lesem jde člověk.
Na tom by nebylo nic nápadného, ale on nemá psa, ani baťoh s nákupem nebo papírovku z Penny.
,,Podívej se, Bilbo, on ani nejde po pěšince. A ani k prameni? Co tam může dělat?"
Bilbo mi pochopitelně neodpověděl, tak daleko nevidí, protože je nízko při zemi. A taky ho víc zajímala nějaká důležitá zpráva.
Zato já vidím jako rys. Co mi opravili oči, není pro mne ani kaplička na Řípu příliš vzdálená.
Ten pán v dlouhém zimníku se zastavil na malé mýtince. Odložil aktovku a začal si rozepínat kabát.
Vzdálenost mezi námi byla tak šedesát metrů. Zřejmě nás neviděl. Černý pes v černobílém lese a já v šedo černé jsme se stali téměř neviditelnými.
,,Co myslíš, že by tam mohl dělat? Na čůrání jsou lepší místa než paseka, na věšení je to lepší nahoře u rokle, jsou tam skály a pěkné duby."
Bilbo zasedl do podřepu a s pohledem upřeným v východu neříkal nic.
,,Ale proč si rozepíná ten kabát?!"
A pak mi to došlo!
To musí být nějaký hodně unavený, vysoce postavený člověk. Hledá tu trochu soukromí a náš krásný les si vybral na objímání stromů.
Tak ať se zadaří a hodně zdraví!
38 názorů
Náš krásný les budu zase muset nafotit a rozeslat to majitelům a zeptat se, proč tam hospodaří jako loupežníci.
blacksabbath
12. 02. 2023krása...."... náš krásný les si vybral na objímání stromů. Tak ať se zadaří a hodně zdraví!"
Evženie Brambůrková
12. 02. 2023Nebyl, ten jeho svižný krok bych rozeznala mezi všemi.
Zeanddrich E.
11. 02. 2023
(Nebyl to Miloš Zeman :)? - Ten to na Vysočině prý také dělal :) )
Evženie Brambůrková
11. 02. 2023Děkuji ti, od toho jsem tady .-)
Evženie Brambůrková
10. 02. 2023Děkuji, MilaneH.
Evženie Brambůrková
10. 02. 2023Jamardi - ať dělal cokoliv, ulevilo se mu určitě.
Benetka - ten by tam s károu neprojel a že by stal zázrak? Náš lesík nejsou Lurdy.
Evženie Brambůrková
10. 02. 2023Mária - já se ho neptala. Raději :-)
dievča z lesa
10. 02. 2023... a všetko dobré***
Evženie Brambůrková
10. 02. 2023Al Jal Úd - v příměstském lesíku nikdy nevíš, na koho natrefíš.
Evženie Brambůrková
10. 02. 2023Hanko - jsem ráda, že tě to pobavilo.
Evženie Brambůrková
10. 02. 2023To je od tebe hezké, Luboši. To by se hodilo, bylo dost zima.
Evženie Brambůrková
10. 02. 2023Ichigo - Bilbo je potěšen.
Zajímavé počtení i vtipné, chvíli jsem očekával když ne čůrálistu tak exhibicionistu, ale kdo ví, hlavně, že je mu tam dobře a ani lesu, ani lidem neškodí
Já bych si zvolil objekty k objímání pravděpodobně v tomto pořadí – ty, psík, strom.
Tak zvědavá nejsem a ještě by mě napadlo, že jsem zapomněla koupit vejce. Já to znám.
Evženie Brambůrková
10. 02. 2023Děkuji ti, Ireno, taková jsem já.
Evženie Brambůrková
10. 02. 2023Lído, na objímání jsou v zimě jiné duby :-)
Evženie Brambůrková
10. 02. 2023Ne každý se snaží, Květoni.
Evženie Brambůrková
10. 02. 2023Aru, pokud se věnoval i další činnosti nevím, byl ke mně zády :-)
Evženie Brambůrková
10. 02. 2023Janino, překlepy jsou moji oblíbenci, divím se, že tu dnes žádný nebyl :-)
Evženie Brambůrková
10. 02. 2023Andreino, na povídání mám Bilba :-)
Napínavé k pobavení. Čůrání a věšení mě taky pobavilo nejvíc, a jak je to se stromy a jejich energií, když spí, nevím, ale sugesce taky pomáhá :)
Květoň Zahájský
10. 02. 2023A málo třísek, panáčku, málo třísek!
tak to máš lepší oči, než já Evži, kapličku na Řípu nevidím :D
"Na čůrání jsou lepší místa než paseka, na věšení je to lepší nahoře u rokle," to mě dostalo Evži :D
já čekal spíš úchyl-nudistu s "párkem" v nabídce :D:D
- no, v zimě může objímat strom jak chce, strom spí a nedá mu nic :))
(Safra, slovo "vyprávění" jsem napsala bez překlepu až napotřetí. To nechci vidět, až budu řešit tu mimozemšťanskou detektivku :-))
Zřejmě pánovi už docházely baterky a potřeboval dobít energii nebo se také třeba vypovídat někomu, kdo ho určitě pochopí a nebude se s ním hádat. Chápu to. Od druhého roku na moři mi dělá společnost kaktus v květináči v držáku na okénku kajuty. Akorát se s ním neobjímám a říkám mu Josífek.