Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKdyž odhalují se stromy
Autor
Alegna
30 názorů
V Komenského sadech
spadané listí.
V kořenech kolébka,
letokruzích cesta,
korunách černí ptáci
a žádné sny.
zlebkovakarolina8
před 9 měsíciJe to krásné!
kadeřavá, děkuji za návštěvu, milá slova i za tvůj pohled na stromy ..... hm, v zimě by se jim hodila sněhové peřina
Nemám ráda nahé stromy,mám pocit,že je jim zima,ale mají naději,že dostaví se jiné klima
Báseň krásná tip
To je podzimní a vnímavé a propojené s popisnou skutečností ... ráda jsem si to přečetla
Líbí se mi poetické uklidňující provedení a pravda o nich i o nás, že i bez obalu jsou krásní.
.))) že na modřínu list?
vítr za to nese vinu buď si jist
Kočkodánku, díky za básničku
Poslední list hledá Lída,
srdce touhou klokotá,
je to ale teda bída,
všude samá holota.
S pátráním se moří, dřinu
vynakládá enormně,
kukadla má ve formě –
támhle visí, na modřínu! ;-)
Ale teď vážně: Tvoje dílko se mi líbí převelice, hodně, moc…
Evženie, tohle mě nenapadlo, nyslím, že čas a přírodní koloběh si s ním poradí, ale hrabat bych jej nechtěla :)
Haničko, kdo miluje stromy, zvířata, miluje i lidi, máš velké krásné srdce. Děkuju za povídání o tvých stromech, obejmi je za mě a přeju, ať magnólie příští rok vykvete
Alegnička, krásne si to...milujem stromy počas celého roka - nahé, polonahé i oblečené, zelené i farebné...pred balkónom mám roky sakuru, na jar nádherná ružová, keď začnú padať okvetné lístky zružovie celý chodník, krásny koberec z lupienkov, cez leto má hustú zelenú korunu a v nej vyspevujú od brieždenia vtáky, teraz má listy sfarbené do žltohneda, držia sa ...príde čas, keď neodolajú a konáre ostanú holé, po roku zase cez ne uvidím ďalej do ulice...vedľa nej máme mladučkú magnóliu, na nej sa drží už len jeden lístok...nemusím hľadať strom s posledným listom, mám ho pred očami...pozerám na oba stromy a dúfam, že sa spolu dožijeme jari a kvetov možno už aj na magnólii...
Při pohledu do lesů se stromy bez listí je mi do pláče.
Tolik lesního odpadu nepotřebují lidé a ani to ptáče.
Velmi hezké ... ((musím se ovšem přiznat, že já mám rád spíše stromy olistěné... .) )).
Janino, miluju smyčce, i když ke své hanbě musím přiznat, že jsem hudební antitalent. To mi ovšem nebrání mít hudbu ráda. Tvoje přirovnání stromů k violoncellům je kouzelná :)
túlanie za posledným listom ... pôvabné***
Když jsou stromy nahé, vidíme víc.... ale to vlastně opakuju, co jsi řekla. Krásná báseň, vracím se k ní. Zní mi jako hudba, nejspíš hluboké smyčce. Violoncella... Ta jsou taky podobná stromům.
Nami, díky za návštěvu a slova, obojí mě těší
Jamardi, ano, uklidňující, děkuju
Nahý strom je nahý strom, k tomu není jiný výklad. To je uklidňující.
dada, ano, je krásný čas zastavení se a odpočinku před spánkem :)
none, to je moc dobře, taky mám tenhle čas ráda a užívám si ho a uvědomuju si jeho kouzlo čím jsem starší :)