Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSen o klíči
18. 06. 2002
12
0
2738
Autor
Damik
nádherný, hlubší kritika mě nenapadá, vykresluješ naprosto dokonalý obrazy... vidím motýlí křídla... sny... fantastický :)) tipík
Hlava ve výšinách a srdce na dlani, je to ten případ? (vše v dobrém)... tip
Necítím se ve své kůži
Venku to voní motýlími křídly
V hlavě aleje šepotů
....
líbí se mi tvé vyznání romantiku :) *
at tví motýli mají stále jasné barvy na svých křídlech
oškubu se jako kuře
uvařím
a sním...
...vlastně je to tak se mnou stále - autokanibalismus - a motýlci přebarevní krouží a krouží...
Litochowitz
06. 08. 2002
víš, já vim, že se dá....ale zrovna bije křidélky o stěny klece...neboj, nevzdávám to:-)))
No to vis ze je to poznat... jinac bych to asi nedala do klubiku :-))
Dik za male vysvetleni...
Krasna... jemne vyznani...
akorat kdyz uz je tady ta hlubsi kritika k celkovemu stylu mi moc nesedi to belosti kosti... pusobi to na me az moc surove, vzhledem k celku...
...ale zarazuji do klubu
Merli: Dik za avizko :-)
Dík za tip!
Amandě: I křehké srdce romantika jistě pochopí, že k lásce patří bolest. Je tam určitá gradace - od šlach ke kostem - myslím, že se to tam hodí. Je to o tom, že nás (romantiky) vždycky něco svazuje a táhne dolů k zemi, často hlučně a neurvale, až neslyšíme tichý šepot lásky hluboko uvnitř.
Vlastně to tady ani nechci přespříliš rozebírat, jenom bych měl ještě malinkou poznámečku k objektu té básně. Nevím totiž, jestli je to zřetelné, ale je to vyznání lásce (ne konkrétně), nyní bohužel ve mně v kleci uzamčené.
:-)))