Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seByl jednou jeden chlapec
25. 06. 2002
2
0
816
Autor
Pinky
Byl jednou jeden chlapec. Vyrůstal v docela velkém městě, kde bylo moc lidí. Každý den na ulici potkával nové a nové tváře různého pohlaví. Měl hrozně rád děti a věnoval jim většinu svého volného času. I tam potkával mnoho dívek a žen. Práce s dětmi a lidmi v tomto sdružení mu dala vše, co potřeboval - přátelství, touhu žít, ... Ale jedna věc mu stále chyběla ... byla to láska! Neměl na mysli lásku rodičů a přátel, ale lásku někoho, s kým by mohl být šťastný a a mohl se snažit udělat šťastným i jeho. A však jednou někoho takového potkal. Mezi nimi je sice veliká dálka, ale i přes to tu dívku miluje a ona miluje jeho. Od té doby se jeho život naprosto změnil a nechce, aby ta změna proběhla znovu zpětnou vazbou. Je šťastný, protože miluje a je milován!
Bohuš Filip
12. 09. 2006Semipalakva
25. 06. 2002
No, poselstvi je sice pekne, ale literarni uroven priserna... asi jako by to psal destilety kloucek
Asi neni ztráta času psát o lásce, ať si můžeme myslet, že je to sebevětší blbost.