Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCo bude teď?
Autor
Alegna
Papuče
34 názorů
Mi vytanul takový trochu archaický výraz nebo jak to nazvat, ale prostě mi sem hodně pasuje - souzním s tím vším ...
Na psaní je kouzelné to, že si každý čtenář najde něco jiného. Safiáne, mým záměrem bylo text odlehčit, takže pokud vykoukl nějaký ten čertík, pak mě to těší. Původně jsem měla - chtěla bych, no ještě podumám ... A děkuju za zastavení se a komentář, vážím si
Na mě to smutně nepůsobí. Ze spodního proudu na mě dělají dlouhý nos smějící se čertící. Lehká noha veršů se mi zamlouvá. Jen verš bych chtěla hned bych upravil na chtěla bych hned.
Rhode, až půjdem s Evženii na pivo, dám vědět a jinak děkuji za vlídná slova
Moc hezká dílka. Kvalitní, srozumitelná, upřímná.
Jen přemýšlím, proč mám teď už asi minutu chuť na pivo... :)
Goro, děkuju moc za výběr, ale hlavně za slova podpory.
Máš pravdu, vše bude dobré, všechno má svůj konec i trápení. Navíc, syn, snacha i já jsme střelci a ti jsou svým naturelem naivní optimisté, neztrácejí naději
Karle, jsi vnímavý čtenář, věřila jsem, že jsem smutek dobře ukryla. Nemoc v rodině je těžká a vyčerpávající pro všechny a to obejmutí, vnučka chodí do první třídy a jednou cestou do školy mi řekla: "Babičko, potřebuju obejmout.' myslím, že hodně lidí občas potřebuje odejmout.
Podzim vyvolává lehkou nostalgií a přináší zklidnění, mám ho moc ráda.
Co dodat?
Vázanost se mi zdá v pořádku, celkově jsi nadaná autorka.
Nedej se. Přijde lepší čas...
Poněkud naléhavě smutné. Snad je to podzimem. Já mám občas taky podobné nálady. Ono se to spraví.
ak bude pivko, rada sa (s malým) na diaľku pridám ... štrngi-brngi***
Kočkodánku, objímám tě na dálku, jinak by mi svědomí nedalo pokoj, úsměv
Jak tě tak, Lído, znám, tak zrovna nemám pocit, že bys musela svádět boj se svědomím a tisknout mu zobák, aby nebylo slyšet jeho nepříjemné řečičky. A asi tušíš, jak zareaguji na tvou nabídku ze závěru. Ale raději už končím, abych tě eventuálně nedejbože ještě víc neunavoval. ;-)
Jani, díky, těší mě, že se líbí a přeju, aby únavy a trápení bylo co nejméně, případně obejmu i na dálku :)
Jé, to znám... Teda ty situace a pocity, ne ty krásné básně ;) Umíš to šikovně říct!
Je ti smutno? Tak půjdeme na pivo :-)