Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBRATR
01. 07. 2002
3
0
5471
Autor
HonzaNedvěd
Já mám bratra
ignoranta
jmenuje se
Nedvěd Franta.
Má malého pindíka
břicho jako žok
kdo ho potká v lesejčku
ten má z toho šok.
Když mu bylo patnáct let
tak na plese v Ládví
měl poprvé erekci
onanoval s láhví.
Můj bratr je slabomyslný
a jeho hudba za nic nestojí
a už mu ani nestojí
takže po večerech neprohání kurvy
ale postavil si tenisový kurty
je to impotentní snob a blbeček
a já ho děsně nenávidím
stejně ho jednou zabiju
nakrájím z něj jemné plátky
tlustého masa
to si pak užiju
hejsa hop
sasa
Nicollette
12. 06. 2005
Ta mrkva je fakt dobra, mi to pripomenulo jeden vtip - Mnisky, bude mrkva - ale struhana ;-))))
Monty_Python
30. 07. 2002Monty_Python
30. 07. 2002Monty_Python
30. 07. 2002
ať si skočí dozadu
někde tam je kousek lilku
nebo jestli počká chvilku
nakrmím ji baklajeanem
amen
Jean_Baklajean
30. 07. 2002Monty_Python
30. 07. 2002Monty_Python
30. 07. 2002Monty_Python
30. 07. 2002
Baklažán-Jacques je mistr! (V továrně.) Pokud vím, tak nikdo neprznil a nebyl nikde zavřený. Ale moc toho o něm nevím. Vlastěn o něm nevím vůbec nic. No možná trochu zavřený byl, ale maximálně v pařeništi. Bylo tam horko jako v Lybii a byl tam dva roky na montáži. Ale to je something completelly different.
Monty_Python
30. 07. 2002Monty_Python
30. 07. 2002
Ano. Opravdu se vyjadřuje méně ohrabaně než u něj bývá zvykem. Zřejmě je indisponován. Nebo insolventní? Nebo prostě jen indiot?
Monty_Python
30. 07. 2002Monty_Python
30. 07. 2002
nebo je inde! ten toluen, ten toluen, gd!!!!
dyk já se mu nesmála, copak tam byl nakej smich? nebyl. tak vidíš. (původně jsem napsala bifíš)
užívejte si to tady, já jdu z arbajtu, hohó!
Encyklopedie Diderot, můj věrný kamarád - tak na obecnou žádost další mé oblíbené heslo z této nevyčerpatelné studnice vědomostí...
Ausculum, město v jižní Itálii v Apulii. 279 př. n. l. zde porazil épeirský král Pyrrhos Římany, přičemž utrpěl značné ztráty, takže nemohl pokračovat v boji (tzv. "Pyrrhovo vítězství").
Trefné, že?
Hele a co tenhle:
Šli DVA a PROSTŘEDNÍ upad.
Dobrý, ne? To jsem taky říkal Lábusovi, včera, a on se smál!!!
Cha chááááááááááááá!!!
Dva a PROSTŘEDNÍ upad, chápeš, ne???
stejda ve skříni je naprosto v pohodě, vzhledem k tomu, co dělá teta (navíc nebyl nikdy, upozorňuji nikdy ani na okamžik Francouzem. Konvertoval sice postupně z Čechoslováka na Čecha, posléze na Moravana, pak Slezana a nakonec častým čtením lidového plátku Rudý štváč vulgo Bruntálsko na Mongola) ale jak jsem z debaty vyrozuměl, máte za to, že bekyně mniška se strouhá společně s mrkví do jablečného salátu...
To je ovšem zásadní nepochopení.
Stejda, sedící ve skříni již zhruba pátým rokem a jsa vyživován nevěrnou tetkou Josefou (takto též Pepínou, domácky pipkou, zjednodušeně a s arytmickým přídechem na druhou slabiku, se zavrčením a vyslovovaným s ohledem na mongolský argot "peep"-kou), vyměšuje zvláštní druh mazové subkultury, který na hmyz působí jako volání z Valhally pro odváždého severského bijce. Jeho nepřítelem je pochopitelně jakýkoliv hmyz.
Mezi nejagresivnější hmyzy se řadí bekině, anébrž jejich soustavnou snahou je nejen plodit žádaná vlákna, ale též zcela mimořádně stejdu do vláken balit. Takže stejda kokonovatí a nemůže se oddávat monitoringu postele.
Proto se občas zavírá zcela a bezradné bekině poletují před skříní a svými tělíčky s vemínky plnými vláken zoufale buší do dveří.. zatímco se zevnitř vytrvale ozývá "Dnes budete jako mnišky, chachachá!"
Monty_Python
30. 07. 2002
kde jste se tam objevili, zrádcové!
to mělo být pod tou fotkou stejdy ve skříni!
vražda! smrt! revoluce!
(možná nejsem dost rychlý)
(ne, nejsem, nejsem, nejsem mamíí)
Tvůj brácha zhubnul a má moc hezký písničky.Ta zloba Ti nesluší,když to čtu,Tvé písničky znějí neupřimně .
Gastarbajtr
01. 07. 2002
Gastarbajtr, veru ta tretia by stacila sama osebe ;-)
Ten koniec je uz len natahany....