Jeden z mych desitkovych navratu... dekuji za tu krasu
rado se stalo :o) ja dekuju taky za ty navraty*
joo, dost dobrý a pěkně sis s tím graficky pohrál ... čéče, sehnal jsem minulej tejden veškerý Queeny v empétroskách, tak budu muset zkusit, jestli mě to taky nějak neinspiruje :-) TIP !!
tak tohle tohle
tohle**********
potichoucku...:o) krasny...*** (prvni tip co davam po dovoleny tak si toho vaz! ;o))
koukam ze tu janís seru permanentne ;o)))
sem / tam :-)))
jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó :-)))
nebudu slibovat napravu kdyz vim ze se nepolepsim ;o))) snad leda...necist ;o)
nečíst ? blázníš ? gel ti zatemnil mozek ? :-)))
(gel odvolávám:-) ale číst tě a nadávat ti budu dál (dobře ti tak)!
:-))
a nenapravuj se :-) pravítka bývaj strašně nudný:-):-):-)
~*~
zakázaný směr (to jako žes naštval jednu janís) :-))
*
(tohle je dokonalý bez keců o nedůvěře v pravdivost:-)
*
jo, vymykam se sam sobe ;o))
Asta, mne se to taky nelibi,ale takhle je lip patrnej tvar toho "podtextu", pri velkejch pismenkach to bylo takovy roztahany...
rebecca...ns? jako...NeSer? ;o)))
a diky vsem*
Kurňa, už vidím ten text...hůůůůů...
Nadherne pohlazeni... moc kraaasne... kritiku pisu az dnes ale vcera kdyz jsem to cetla poprve skoro mi po tvarich tekli slzy...
!****
...mozna jen by se mi to melo vetsi silu ty casti dat do samostatnych basnicek a udelat s toho sbirku...
...jen napad
Zarazuji do klubu a sobe mezi nejoblibenejsi... budu se hodne dlouho vracet...
jo, už to vidím... z toho mrazí.... ):-|
bezvadný, poklona....!
t
v
No jo královna, to je inspirace!!:))) Vytknul bych jediné - malé písmo, ale to je vzhledem k formě naprosto neopodstatnělá výtka. Jen jsem nechtěl mlčet, jako že jo, jako že moc dobrý......!!!:)*
jůůů, tam je něco napsáno...akurát to nemůžu přečíst, kroutím hlavu...
Ty si tak hezky hraješ se svými básničkami....hůůůů...
:-ú) hezký grafický pokus, a i kdyby to bylo napsáno normálně je to moc hezké...dobrý konec, prostě dobrá báseň..!*
no, když vím, jak dlouho ses s tím dělal...:-))))
ale vážně, trošku ses mi od sebe jaksi "vymknul",. a to je moc dobře...
takže...můj výběr pro tebe! :-)
*V*