Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVzkaz pro A. Smithe
05. 07. 2002
10
0
2165
Autor
Mikimys
příroda v ohradách
my v klecích
cvičené opice
zalité betonem
loupeme banány
které nám předhazuje trh
svou neviditelnou rukou
...
...
...
trestá to
co nebylo učiněno
když se začaly stavět ploty
Je to fakt děsný. Já jsem sice z města, ale na druhou stranu miluju čundry, vodu a podobné výlety, kdy je člověk naprosto mimo civilizaci (a v jihočeským pohraničí to není velkej problém chodit celej den bez toho, abyste narazili na nějakou osůbku). A moc mě mrzí, že spousta lidí něco podobného nezažila - to si pak připadám jak v jiném světě - nikam se nechvátá, nic neuteče, je čas zamýšlet se nad věcma, na který v tom každodenním spěchu není čas...škoda, že si lidé na něco takové ten "čas neudělají".
juj, to jsem se nějak rozpovídala
Basen je moc hezka, ma myslenku. Take se zamyslim nad nasi civilizaci, ktera ohranicuje prirodu, kdejaky kousek zeme zaleva do betonu a asfaltu.
Davam veliky TIP
Tak jestli vydrzis cekat tech pul roku, nebo jak dlouho ta zamilovanost trva, tak CEKEJ!!!!:-))))
Ale ty jsi teď totálně neobjektivní, Miško! :-)) Já si počkám, až ti opadne ta počáteční zamilovanost, ju? :-)
No, vždyť já v podstatě taky ne! :-) Bez nich to nejde... A s nima občas taky ne... :-)
Nevyplívá!! :-) My se snažíme řídit tuto planetu co nejlíp, dle svého vědomí a svědomí, ale chlapi nám to pořád kazí. :-)) Budeme s tím muset něco udělat... :-)))
Vždyť tuto planetu stejně řídí ženy, muži mají jen ty funkce a ani to ne už všude... :)))
Proboha!!!!:)))) Naštěstí jsou tu muži, co znovu zvítězí... No, ale teď vážně, je to moc fajn, ale budoucnost je jen v našich rukách.
Jasně, Miško, uděláme dívčí válku, těm chlapům to řízení planety stejně vůbec nejde! :-))
Thurinku, cože??? Děláš si legraci, že?? :-)
My to všechno povedem! :-)) Za námi se potáhne ten dav a my budeme vůdkyně! :-)))
Miško, už dávno jsem si tohle dílko dala mezi nejoblíbenější, ale ještě jsem ti ani nestihla napsat, jak moc se mi to líbí!!! Je to syrový, ale pravdivý a já mám taky strach, že takhle to lidstvo dopadne... Ale nesmíme se vzdát bez boje, jasný??:-) Tleskám a tipuju!!!!
Ahoj Sinnerale. Ty bláho, já tě neviděla (nečetla) tááák dlouho. Děkuju:-) A že vzkazuju, ať se mi Míra ozve...
To mě se líbit a tak to já tipovat.
Mohl já? :o)
A pro pó, klub Jihočeských Písmáků byl založen, bližší informace v klubech.
JohnieBass
27. 07. 2002Blaznivkaaa
16. 07. 2002
To možná ano. Nejhorší mi přijde, že je to pravda - takhle skončí lidstvo.... Ale jinak jsem optimista, fakt:-))
Dík