Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepríbeh o J&F
06. 07. 2002
20
1
3993
Autor
tanganika
pán
sa stále prechádzal
v zamatových sieňach
fantázie
sám
v rukách mŕtve veci
teraz
drží pevne
ruku trpezlivosti
ktorá patrí žene
čakajúcej na návrat
svojho bojovníka s ľudstvom
1 názor
Antiutilitaristka
22. 11. 2007Nicollette
11. 02. 2005
ano, ale myslim, ze uz je dobre..dufam!!! uz nie je bojovnik, ale v civile:)))
niekedy človek predvída,inokedy nie,ale oveľa pozitívnejšie je povedať:niekedy človek dúfa a dúfa a dúfa...
**
tak nech im to cakanie trva co najkratsie ... prajem z celeho srdca
pekne si napisala
eusebio-no nepomozem si, ved som zena.
bix-dakujem. mozno to tak je, ale je to iba cisty opis nickov. nie je to o mne, ale dvoch ludoch, kt. sa miluju..zvlastnym sposobom.
tiež v tom možno ako Lyryk cítim mierne zdvihnuté obočie, ale skôr nejako s úsmevom
a vidím tu vedca v múzeu, nemôžem si pomôcť .o)
tanganika, no vyborne si popribehovala...no tak drzme im palce, nech nevzdaju ten boj a nezutekaju... t*
pocekaj, mozno raz aj o tebe niekto napise a zase sa dozvies nieco nove o sebe...no.
Gastarbajtr
07. 07. 2002Petr_Palkowski
07. 07. 2002
J&F je menej známa skratka ako JFK, ale horeuvedenú báseň musí každá "skratka" oceniť... Nick Naso to teda oceňuje!
t
dabi, gastarbajtr-dakujem.
lyryk-to nie je o mne a ani nezovseobecnujem. je to o jednom pare...ktori bojuju v tomto svete spolu. nikdy som nechcela a nebudem tvrdit, ze muzi su horsi...nemozem odpustit,lebo nemam co...
petr-bude zmena...
naso-dufam, ze dva nicky ocenia..a vlstne ani nemusia, bol to iba moj pocit...z nich.
abych tomu uvěřil, musel bych vědět víc o důvodech toho, proč tohle téma a takto; nicméně věřím tvým prohlášením OK
tady má ironická kosa dopadla na kámen :-( pěkný den
(já s tebou chtěl jen mluvit...)
už se sem nebudu plést
lyryk-tazko sa spoznava ironia cez net, nebola tam ziadna. fakt nie. som rada, ze si si to precital a povedal svoj nazor. a v podstate mam rada ludi, kt. podpichuju..tak ako ty. mam rada!!! pocujes??? cenim si tvoj nazor! dufam, ze coskoro osobne...
Bulvena-Ď!
slyším :-) osobně je to asi opravdu jistější... nechtěl jsem tě urazit :-)
... možno preto, že som žena ... chápem ... možno preto, že som Tým kým Som ... cítim ... možno preto, že poznám ...
som schopná vnímať a chápať a cítiť a ... mám ťa rada a ...
KECÁM************************************************************
je to kritické víc než krásné, zase to do mne muže rýplo; v pozadí jakoby svítilo: "my ženy jsme dokonalejší..." :-))
nemůžeš nám mužům odpustit??? prosím :-))