je no teď si mi to nandal:-)
díííííííík to je krásná poklona tu si musim vychutnat
Dodatčně smekám klobouk, tohle je velký!!!
První sloka je božská, kontrast mezi ostatími taky tak, sladěné krásné obrazy a hladivá melodika textu... úžasný, moje poklona!!!
m.
konečně pořádný hrdinský slovo ;) -
To je dobrá úvaha,můžeš začít:-)a já to myslim dobře,všichni by měli začít od sebe:-),ale myslim,že ty už možná nebudeš mít tolik práce,no ale to je vlastně taky sporný ,protože pořád je na čem pracovat
Lidé jsou tolik pokorní... Tolik obětí přece Bůh ani nechce, tolik lidského masa věnovaného mu bezděčně. A možná, kdyby lidé vraždili jen kvůli obětování, bylo by krásně na světě. Proč tolik z nás nosí někde uvnitř Kainovo znamení, stopu vraždy, kterou jsme spáchali nebo ještě spášeme. Nejsme ale všichni tak trochu vini stavem na naší planetě. Možná násilí příliš nečině přihlížíme, než abychom s ním mohli něco udělat...
Notri díííky .A dík za pozdrav:-)
paci sa mi najma ten stred a uplny zaver...je to tak, ani ja to nechapem...*
REALITA....no i tak je to pěkný :o)
Haj lidi já z vás mám taovou radost kéž by nás bylo víc:-)
Mario tak já se nebudu bát a spolíhám na tebe dííík:-)
Idri hele brácha seš nějakej nerozhodnej:-)
Já sem tak zahuštěná ,že za chvíli prasknu.....BUM!
Dík
Jsem ráda,že sem pohladila tvojí křehkou dušičku dík Axi
Bůh, pokud je (ostatní nechť prominou), už přestal věřit v lidi dávno, viz Noe. Věřím, že téměř všech 5 miliard lidí je stejných nebo podobných jako my. Této říši (zla) vládne pár jedinců, kteří ve jménu něčeho, nás všech......už dost.
Básnička moc ..... no prostě na tip.
hauský,
a klíďo se směj, já vím, o čem mluvím :-))) ohlídám ti hvězdičky
lucy,
jak jako bude, už je! :-))))
Franci díky za ta krásná slovíčka:-)
Tak jo úplný klídek :-)
Hned se na ně půjdu podívat až se obloha obleče do večerní róby:-)
je mi z toho smutno, ale jsem optimista
věřím v lepší úsvit *
má poklona :-)))))
t
a neboj, všechno bude v pořádku - ohlídám to :-)))
Bude to vždy jak jsi napsala..pouze nové nahradí staré...tt
... ano ... a pořád dokola ... nepoučitelní ...
*****!
místy ne a místy jo:o) ale vlastně jo...někdy i hodně jo!..hmm...třeba to s tím oráním granáty ..hmm..to je hezký:-) a ten modlící se bůh a tak..někde zase moc krce a soli a tak ale no...raději jo:-))) si nějaká zahuštěná netségro:-))
**
jo.. tak.. a bude líp. .a basta:-)))*
To je něco pro mojí křehkou dušičku...:)
Moc pěkný