Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrázdnota
20. 07. 2002
8
0
2076
Autor
Sabinka
Prázdnota
Chci psát!
Ale nevím co
protože jsem prázdná.
Tak prázdná
že když mě otevřete
všude se rozlije ticho.
Pssst!!!
pozorovatel
04. 05. 2004
Občas si přeju, abych byla celá prázdná... Aby ve mně nebylo nic co by mě rozptylovalo..dát tělu a hlavně duši taky chvíli pauzu:)
Prázdnota se musí využít, když už je:)
Neboj,cas ma kouzelnou moc,ale nevim,jestli i v tomto pripade se premuze :-)
Je to už tak davno ............................................................................................................................................................................................................................................
nebýt toho, že mi tu hučí pc a slyším tlukot vlastního srdce tak je tu úplné ticho, ale uvnitř mě není ani ono ticho. jen prázdno ve kterém není slyšet nic.
radši nerozbíjet, úplné ticho bez jediného zvuku nebo hlásky spřízněné duše působí děsivě..
Twardowski
30. 07. 2002aleš-novák
26. 07. 2002
Souhlas s Damikem
Navíc tuhle prázdnotu a tichost nechce dotyčná rušit, tak nebudu *
Ano, i prázdnota může být krásná. A ticho? Ticho je nádherné. Zůstat chvíli tiše stát a jen vnímat, naslouchat, vstřebávat...:-)
Pro mne je pocit prazdnoty deprimujici, chapu ho ve spojitosti s bezmoci a to je jedna z veci, ktera mne desi. Desim se nerad, ale prezto tyto stavy obcas pocituji.*
Sabinko, prázdnota může být i dar, jen ji nesmíš chápat jako něco "špatného"... :) *