Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBezesný spánek
21. 07. 2002
3
1
2343
Autor
Twardowski
Spanilá noci
noci plná snů
plná snů bez představ
Měsíc
hvězdy
můry
jsou mými diváky
já jejich hercem
hercem bez scénáře
však s dobrou rolí
rolí bez honoráře
Prázdné představy
představy o nicotě a prázdnu
jenom to uklidňuje
jenom to netrýzní
Co netrýzní mě se líbí
co se mi líbí hledám
proto jdu spát
proto jdu snít
sny bez představ
1 názor
zvláštní... daleko lepší než předchozí dvě, ale stále tomu jaksi něco schází
:)) heleďse lvice :)))....mě zlobíš :)))
sleduj pozorně: ""Má představa bezesné noci"
už to je špatně... bezesné noci se nepředstavují, ty se prožívají"
..kde je má údajná zmínka o názvu který "je špatně"? - řekl jsem, že předstatvovat si bezesnou noc je poněkud "naivní", ta se dá jen prožít, načež mě autor opravil a vysvětlil mi, že měl na mysli "spíše noc plnou snů bez představ" :)))) Tvá poznámka příjde mi nemístná.
Nemám rád, je-li mi něco podsouváno, ...prosím :))). Pokud zůstaneme u Zenu, tak ano, nic není špatné. Ale o tom to snad nebylo ne? :)
kalais:
"je to jeho svět...tam je možný vše tak to neohrazuj tím svým plotem
nebudu podsouvat:)) "
dobře si to přečti,... :)
mé poslední slovo tady.
osobne se mi basnicka hrozne libi! a nemam vyhrady...mas styl...(nekdo by ale mohl vytknout opakovani koncu "radku" na zacatku dalsiho verse...ja naopak chvalim)
tip a vydrz! :o)
"Má představa bezesné noci"
už to je špatně... bezesné noci se nepředstavují, ty se prožívají - a vůbec nejsou spanilé a není v ní dobrých herců. Až ji prožiješ, pak tuhle báseň smázneš a budeš se červenat :))))
ale psát zkoušej dál ... všechno chce svůj čas...