Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSrdeční terapie?
21. 07. 2002
9
0
2051
Autor
Damik
V hvězdných dálkách ohňových zemí
křídly rorýsů zmámený
cítím pohyby v hlubinách
proudy krevních řečišť
praskot rodících se kořenů.
Na spáncích tlukot srdce – nekonečně
dlouho a tak pevně
spoutaného sítí vlásečnic
ukřičeného davem Grácií – Fúrií
v zapomnění věčné cirkulace
oběžnic vlastní galaxie.
Radost ze zrození jedinečnosti fénixe
mě vysvléká z masa, z kostí,
vše stává se sklenicí průzračnosti,
hvězdy závratí přepadávají přes okraj oblohy,
srdce…leť s nimi,
já zůstávám.
Armande kuju za zastání ;-) nakonec abysme vysvětlovali autorovi, jak to vlastně kurnik myslel, kluk jeden ušatá, viď? :o)))*
Svatá pravda! Jak on to vlastně myslel, když to ve skutečnosti je tak jak to myslíme my? :))))))))) Měl by to vysvětlit (jinak třeba.. budeme zlí.... nebo já nevim) Přece to není tak, že bychom MY byli nějací sekcuální ulíťáci, ne? Se musí vysvětlit.. .-)
"tanyny tan! :))))))"
.-))))
depa šeksuální úchýlácí, depa, že ne Armande? ;-) si ho asi vemem stranou, Damika... aby jako věděl co a jak... ;-)))
a avi*
depa.... :))))))
na silvestra nám to (společným úsilím) dobrovolně vysvětlí! .-)
**
taky na mě dejchlo erotično..
kujůůů za aví..cyn..máme stejnej fkus koukám :-))
hele vy tři, chcete mě asi donutit k přiznání co? Copak nemá autor právo dělat se lepším než je? Musí hnedka každej vědět, že su šeksuální deviant? Odpovím si sám - nemusí! Anebo ještě lépe, budu mlčet a potutelně se usmívat zpoza rohu. Ale máte pravdu taky v tom, že se vlastnímu výkladu meze nekladou. Nakonec, každej se v tom najde, a to že do básní projektujeme svoje vlastní vnitřní pnutí nejni až zas taková novina. Ale řekněme si na rovinu, jakej by ten život byl bez pnutí...;-)))
P.S.: děkuji přátelé, mile jste mě pobavili a vytrhli z pracovní letargie.
A co takhle probrat to někdy při žejdlíčku?
Moc pěkné... vonící mystikou a romanticko-naturalistickým sněním...
Tip
si teda přečti tu první sloku ještě jednou... a pomalu... a rozvážně... ju? :-))))
hech... a mé starobou oplzlé prstíky vyťukávaj imrvére ten samej rytmus, že... :))) tanyny tan! :))))))
galaxy: :-)))
Cyndi: hele jako dík....sem omladina - potěšila si mě:-)))....ale s tou erotinčností si vedle...leda že by podvědomí....si četla moc Freuda ne?:-)))
hele jako dobrý... a priori bejvám k lyrice omladiny skeptická, ale todle jako jo, no... a ta tušená erotičnost, která z toho sálá, je taky dobrá... zvl. ta první sloka... oproti tomu ta dvojka je mi nejsilnější... grácie & fúrie jak sirény & erynie... *
Krasne asociacni mysty az hodne naturalisticke... se snilkovsky uvolnujicim zaverem stesti... necekanym pohlazenim a uklidnenim vod...!**
Moc pekna citova boure..libi se mi, je to realisticke a hlavne nepreslazene, jako vetsina...:-)