Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLaska nebo sex?
25. 07. 2002
11
3
2366
Autor
Gabriel
Laska nebo sex?
Nejlepe dohromady
At nemusime se rano schovavat pod perinou
A neztracime v milencich sve kamarady
3 názory
Saraharasahara
19. 08. 2010Saraharasahara
19. 08. 2010Vlastina1971
03. 12. 2005Nářezový_sluníčko
03. 08. 2005Vlastina1971
10. 07. 2005
Taky se to dá tak říct...ale zas na druhou stranu...ale dobre si zasukat, nekdy stojí za to...
Smutná_duše
21. 03. 2004
pod peřinou je blbá schovka, tam mě vždycky najde... lepší je zamknout se s novinama na záchodě a předstírat průjem :o))
Právě toho se bojím, že pokud začnu s někým chodit, stratím přítele, a to bych nechtěla, někdy trochu čteš moje myšlenky, škoda jen, že já ty svoje jen těžko formuluji.
už v žádné :-)
Asi by to šlo i tím druhým zpusobem myslím že to výjde na stejno
Napsal bych spis - nemusime rano, schovavat se , ale to je jedno. Mam stejny problem s hacky a carky. V ktere cizine ses?
Mas pravdu vecernice je to na hrane.
Nekdy se to da pekne zmstit takovym nevazanym sexem
Taky bych rekl zalezi na {vyzralosti} obou tech lidi
Vlastne je to puvodne bylo spis o tom ze kdyz se se mnou nejaka holka jakoze {rozesla} ja na to jako moc neverim
Tak uz spolu pry nemuzem spat
A kdyz jsme spou spali {chodili} tak mi to zas pripadalo jakobysme byli spis protihraci nez kamaradi takze mi to prislo docela zajimave tema.
Ale verim ze s tebou by to bylo urcite jine :~>
Vždycky když něco ztrácíme něco dostáváme. Láska nebo sex se svými kamarády... to je jako chodit jednou nohou v minovém poli...a úrazy mohou být i smrtelné :)
Láska je víc než sex :)
je to spíš k zamyšlení :) čtu to znovu a vidím v tom i jiný smysl :))) jen mě napadá jiné slovo... důvěra
je to hezky napsané *
Diky witch
Diky vecernice duvera je dulezita , ale sex taky
hlavne je to o tom ze kdys se s nekym vyspis tak pak klidne muzete byt jeste kamaradi no ne? vzdyt laska je vic nez sex
Tak, láska je víc než sex, ale lidská psychika je někdy svině. Je to i o tom, že pokud si ze svých přátel udělám milence, měla bych vybírat tak, abych se jim ráno mohla podívat do očí a ne to zkoumat až když už jsem pod tou peřinou :))))...sex a láska a kamarádství .... svého času jsem byla přesvědčená, že sex a přátelství mají mnoho společného a vzájemně se nevylučují. Ale pomalu poznávám, že ne až tak docela...myslím, že netřeba zatěžovat kamarádské vztahy sexualitou, tedy jako žena se na to tak dívám, pak se musím ptát kdeže jsou ty hranice kamarádství, volného nevázaného sexu a partnerství, myslím, že hranice mohou být velmi křehké. Ale asi se na to dívám více z pozice morálky, než hezkého kamarádského vztahu, který je čas od času z čiré hluboké náklonnosti obarven erotikou :))) proti tomu nic nemám :)
Astalavista
25. 07. 2002
Jůůůj, tak tohle... nevim. Je to vcelku náročný, byla by o tom zajímavá diskuze.
Je... cejtim plno pro i proti - sex, erotika+kamarádi. Fakt nevim. Asi to... jo, nadělá to člověku v kebuli paseku:-/
proste pominovanou paseku :o) proc bych se mela schovavat po perinou? Ne, ze by to nebylo prijemne! :)