Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAstrálka II.
27. 08. 2002
14
1
6326
Autor
papouch
Spomínam teskne
oblôčik obočia
pod nimi očká tak
úprimne, bohovia!
Spomínam tú milosť
ku zvieratkom čo chováš
smútno mi, a na zlosť
sníval sa mi sobáš
Spomínam - z nemnoha
kto Teba opísa...
Astrálka, preboha,
Astrálka
ozvi sa...
1 názor
Pěkný to je, slovenština je hezká na poslech, při čtení je to horší (pro mě) - hlavní je, co jsi chtěl říct a to pochopitelný je..
Jojo, taky kdyz chci někoho videt, tak ho musim svolávat basnickama. Mně ani ta potvora neřekla, že mizí do dopryč :o(
mario_di_fiore
28. 08. 2002
pěkný, ale proč slovenština?? zobáčku už se nechce mluvit česky ??
blbůstka ?? ale smutná....
Ja poznám slovenčinu iba z rýchliku, tak som zbadal iba: "úprimne" a "Astrálka" (súčasná slovenčina nemá vokatív.)
skromná: Asi proto, že Astrálka je Slovenka (i když píše pod řadou nicků česky). A tu básničku si zaslouží.
Milý papoušku, Astrálka je v Anglii a vrátí se za půl roku:o)
Vyděržaj:o)
No a ináč můj upřímný típ:o)
Albi..tak dík za vysvětlení :-)) já to fakt nevěděla...a navíc jsem si odskákla přečíst tu první o Astrálce a ta je česky...mňo ale líbí se mi obě ..tak..:-))
Mně se ta česká líbila o něco víc. Ale vůbec nejvíc se mi líbí jeden z jejích nicků - ten, který si nevymyslela, ale dostala ho (tuším) od Merla.
slovenčinu až tak moc nepoznám, nejsem si vůbec jistej, ale nemělo by tam bejt ku zvieratkám?
papouch, čo tu záleží na slovenčine - podstatné je, čo si chcel povedať...
...chybičky tam sú, ale nechaj ich tak :o)