Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBolíš
04. 09. 2002
15
0
4132
Autor
Lalinka
Dusím se v plamenech
Akordech pohřebních
V zarostlých polích
Černého smutku
Dusot koní
V blátě slz
Neutopí můj žal
Ztrápené srdce
Napůl už mrtvé
Bojí se dýchat dál
Jsem moře bez soli
Duše zlámaná trny
Sklácena chladem
Jenž trpce uhodí
Rozněžněnou tvář
Hluboko pod kůží
Chvěji se zimou
Beznadějí
Neumím žít
Jen být -
Paňácem
tvých
komedií -
Kousíček mě
Jsi nezanechal
Sto tisíc dýk
V krvi se leskne
Ještě teď
Tak strašně bolíš…
Kéž by to bylo naposled
…
podala jsi to moc dobře... zapůsobilo to na mě... smutné a bolestivé...
P.S.: možná, že "sto tisíc střepů" by bylo lepšjší, ale i tak Tipík
Proto je to správná a krásná básnička, když přesto, že je psána na konkrétní situaci, dokáže říct něco i ostatním, tak by to mělo být. Opravdu hezké
Je to dojemný, ze života a všeříkající. Moc krásný obraty a myšlenky rovnou od poraněnýho srdíčka.....snad jednou...t*
Já se ani za srdce chytit nemůžu, už ani nevím, kde je, potom, čím všem si prochází.....
To mě mrzí.... každopádně jsem myslel k té básni, prostě je to napsaný s citem a hluboký víc než ta nejmodřejší tůňka v neprostupném lese. Takový je můj dojem.... ,-)
Těší mě, že se mi podařilo zachytit ten nestravitelný hnus, nedostatek vzduchu k dýchání, protože přesně takhle sem se cítila a stále cítím.
Lalinka: Ja tiež skôr tie negatívnejšie. Prehlušiť menší žiaľ väčším... Ale je to správne?
Pepo: kdo vi jestli je, kdyz ma clovek depku , myslim, ze je mu toi jedno...
Navždy_Tvůj
09. 09. 2002
Pepo: radši než to prožívat je lepší to ale číst, řekla bych..
Nevím ani proč, ale já většinou čtu ty negativnější básně, možná proto, že jsou mi tak blízké, protože mě oslovují..
Blaznivkaa: :-) optimisticky řečeno...neřekla bych
unseen: Ano, snad by stačilo říct jen Kéž by to bylo naposled, ale zřejmě by mi bylo líto "odbýt" to jen těmito slovy. A pokud jde o úroveň, vždy může být vše lepší..
ABCI: to se musím kouknout..
navždy_tvůj: Veselé to není, ostatně, která má báseň je...(?)
Lalinko, nechtěk jsem snad po tobě, abys vše "odbyla" jednou větou, to skutečně ne...
Blaznivkaaa
06. 09. 2002
Chápu a rozumím (snad), ale nedá mi to - přemíra obrazů smutku na malém prostoru má tendenci celkové vyznění spíše oslabit než naopak...čímž ovšem nechci říct, že je báseň nedobrá, jen by mohla být lepší (asi)
Zase vam hluboce dekuju........
Aktualni to je myslim po urcitych "intervalech" porad a osobni?............ Myslim, ze je zbytecne odpovidat, nebo ne...?
Lalinko zlatá, ta básnička mi připomíná moje, je mi blízká. :o) DOufám, že obsah není nijak osobní a pokud ano, tak že není aktuální!! TIP ale dávám za ten poslední veršík. Kéž by to bylo naposled... Z hezké, ale obyčejné básničky je najednou něco víc.