ty poslední dva řádky mi připadnou trochu zbytečné :o, ale jinak je to docela fajn :))
kapánek pozdějš,ale přece ........ je to něco neobvyklýho, krásnýho, na co ani nemam slov ......:))
psát sem, že dávam tip je asi zbytečné ......... tahle věc se tipem nedá posoudit, je to něco mnohem víc ..............* :)))
Tak este raz napisem: raz som uz o svoj text, ktory som chcela poslat, prisla.
Pisala som o tom, ze by som sa nespoliehala na nejake nepriaznive predpovede o dlzke zivota. Aj by som sa vyhla zistovaniu, aby ma to negativne neovplyvnilo.
Ale zato stretnutie so stracanim zivota, zdravia (povedzme moze ist o stracanie zraku), ked clovek vie, ze mu vela nezostava, moze pomoct prezivat kazdu jednu pritomnu chvilu intenzivnejsie. Mna velmi ovplyvnil kontakt s takymto clovekom.
Dovtedy som zila akoby "provizorne", s pocitom, "ved potom". Zistila som, ze nemusi byt to "potom".
Ani neviem, hodi sa sem vobec taketo "filozofovanie", alebo tu je zvykom len sucho zhodnotit dielo? :-) Tvoje slova ma inspirovali.
Sardynky > díky! :)
zvedavec > já na ně možná nespoléhám, spíš občas je to takový argument, když nechci, aby mi dál lidé něco vytýkali, co je podle mě nepodstatná drobnost. anebo jen tak, pro pobavení "společnosti", to asi ještě častěji. a ovlivnit se tím asi taky nenechám, sice většina toho, co tady píšu je spíš smutné, ale to je jen takové to malé tiché já, které se ze smutku vypíše nebo vyposlouchá hudbou a lidi kolem mě si myslí, že jsem takový ten věčný optimista, co nikdy nemá trápení. a většinou to tak skutečně je :-))
s tím potom si vzpomínám na některé večírky, co jsme dělávali už dost dlouho nazpět. tam jsme si zase říkali, že Teď je skvěle a je důležité žít pro ten okmažik. a co bude Potom, to je až za dlouho a není to důležité. a taky to nebylo nejlepší, chce si to najít rovnováhu.
a já nevím, jestli je to zvykem, možná občas ;-) možná u mě :))
Zaujimave, farba aj mna upútala. Krvavo červená...a slová o smrti a depresii...
nulová tolerance světla jako
alternativa k životu
zaujimavy obraz. U mna je pojem tmy spojeny s peklom. U Teba asi s otocenim vypinaca.
myslienka uteku: kedysi to bolo az nutkanie. V Tvojom veku. Preslo to. Teraz mam inu obcasnu ;-) "viziu" : mat uz sedemdesiat a byt pred smrtou.
Prajem Ti vela svetla! nie tmy!
Nepoznam pravidla tipovania (zatial), krásne obrazy. Skusim tip:
hm, tahle barva je pro mě fakt zvláštní, já ji mám na jednu stranu mco ráda a na druhou nenávidím:-)
u mě je pojem tmy spojený... asi se spoustou barevných světel, hudbou, životem, radostí a tak. mám to docela naopak.. trošku. ale den taky není k zahození
a možná je tohle mé utíkání to samé co tvůj důchod, podle deathclock.com se mám dožít 27 ;-))) tak to abych se už učila skákat do rakve;-)
díky za přání
.....jak mohou vědet ti, kdo nezkusili...nechtějí zkusit...sebevražda v MÉ hlavě...
...jen prochází vzpomínky...šťastné vyhazuje do koše...z depresí...
..........................TiP
je to hmmm,..... najst slov... neviem, jednoducho dobre. take skutocne, take ako to je, a , jednoducho dobre... >*t
Tiež si myslím, že je to výborné....všetko tu už povedali za mňa:)koniec sa mi páči najviac...hlavne posledné dve vety...
prudce.elegantni.krasou.svou.taha.za.dusi.a.taky.nekdy.porad.hlavne.uplne.ale.celkem.libilo.a.je.po.vsem.jdu.cist.jeste.jednou.at.to.neskonci.
teď jsem si uvědomil, že píšeš červeně jako krev, nechtěl bych vidět rukopis, radši
bodlacek : dix :-))
Swedish_Nigg : je docela nevinnej :-))) a kdyz ja cervenou rada:-) obcas.. a obcas ne:-))) tak priste treba cernou? ;-P
přesné obrazy myšlenek - vnitřních i vnějších...
TTT bez dalších zbytečných komentářů
!!! tohle je výborné - nemám dalších slov
*******
ha, teď jsem si vzpomněla, že mi to hrozně připomíná náladou stav, kdy jsem psala jednu věc, kde bylo
daleko blízko smrt v bílý kytici
daleko blízko pod zemí hořící
už jsem si tu tvoji báseňku vytiskla a od včerejška to tahám po kapsách...
checht - tahat myy deprese po kapsaach... no at ti je neutrhnou;))) diiky:)))
síla, *******************, a nečti mi myšlenky!!! - je dokonalý - a celej ten konec a vůbec *******************************************
ups, az se cervenam kolik hvezdicek.... ono to byla jen takova dalsi deprese zpusobena premyslenim, ale co uz ;)
Zvláštní, něco mě oslovilo...tak daleko, tak blízko
...zemřít a probudit se jinde.
hm, jenom takovy porozhlidnuti se do sveho okoli a do sebe... se obcas stane...