Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVonělas
30. 09. 2002
11
4
3910
Autor
PecKer
Vonělas jarem, jako kvítí,
pavouček slunce dělil sítí.
Na stráni něžně nevinná
pro moje oči pastvina.
Jenomže Tvoje silueta
se jen tak letmo dotkla léta,
za ním hned podzim kráčel sady
a nechal vyzrát Tvoje vnady.
-
Hodovat chtěl bych strašně moc.
Mám čekat snad až do vánoc?
4 názory
já asi chápu jen ten začátek...když už tam ležela, tak bylo vyhráno ne? naco vánoce?
Co jim tady nesedí? Lidi rejpavci!
Pšššt... hele když už je po vánocích...nechci být indiskrétní, ale dočkal ses?
cup_of_tea
28. 10. 2002cup_of_tea
28. 10. 2002
Albi , děkuji , kód doladím.
Mimochodem, švagr mi ukázal Vaše dílko na zašmodrchané PÍ
To zašifrované Pí není moje, s tím před lety příšel Brian Westley do soutěže o nejzašmodrchanější program v Céčku.
A to "Vaše" si nech od cesty, písmáci si odjakživa tykali. I když je jednomu třeba 10 a druhému 60, na Písmáku jsme jedna rodina.
V několika málo místech musím souhlasit s Tichemtam, ale většinu těch výtek bych nepodepsal. Zato bych v zájmu rytmu upravil slovosled v posledním verši na "Mám čekat snad až do vánoc?"
Moc se mí líbí:
Pavouček slunce dělil sítí.
... podzim kráčel sady/A nechal vyzrát Tvoje vnady.
Hlavně za tahle místa tipuji.
frontanabanan
01. 10. 2002
Jó hodování - kde je k mání?
Moc hezký - každý hned pochopí... nic nepředělávej!
Jen si kopněte, pane Vašina, tak hezky nám ten zápas začal a teď to tu vypadá, že jsou hosté v defenzívě před vlastní bránou a nechutně oslabní. To je nefér a čestný občan by to neměl připustit a měl by si kopnout.
snehurkasnehurka
30. 09. 2002snehurkasnehurka
30. 09. 2002
Tak teď mě to teda začíná docela zajímat.
Kde tam to násílí vidíš? To že pomůžeme přírodě zbaštit pár jablek je násilný čin ;o)) ?
Násilný obraty...nevím co na tom nechápete:-)). Ale dobrá...
Je to obecně přijatá zaběhnutá metafora pro vyjádření neohrabanosti volby obratu:-) Tak...žádná krev jen nucenost... No a chceš konkrétně vědět kde že to je?
"Pro moje oči pastvina"
"Jenomže Tvoje silueta"
"Se jednou letmo dotkla lét"
bych přepsal na melodičtější
"Jednou se letmo dotkla léta"
"A nechal vyzrát Tvoje vnady"
"Hodovat chtěl bych strašně moc.
Mám snad čekat až do vánoc?"
to je spíš takové nebásnicky žertovné a asi to ani nemělo vyšší ambice :-).
Já se v tom vrtat nechtěl:-). Nic proti, žij šťastně!
:o)