Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sejojo
09. 10. 2002
15
0
2655
Autor
Josefk
Přišel jsem na chalupě do ložnice a uviděl jsem u postele svoji dceru a v posteli jakéhosi mladíka.
Vzpomněl jsem si, jak můj otec chodíval o půlnoci v noční košili a v čepečku přes můj pokoj na WC a dělal, že neví, že v mé posteli leží jeho budoucí snacha, které ještě tenkrát nebyl představen.
:-))))) pobavila mě tvoje povídka a taky Pavson s jeho bráchou :-)) TIP pro oba :-)
Konstantinidisová
13. 10. 2002
josefk: znáš sloveso šumovat? To přesně vystihuje činnost, kterou jsi prováděl před tím, než jsi se zeptal, "kams to uklidila"
Pa: před tím ,než jsem se zeptal já, zeptala se : "už zase přečangáváš?" :-)))
přemejšlim, že založím Klub novotvarů a sloveso přečangávat by si jistě zasloužilo studii.
mario_di_fiore
11. 10. 2002Navždy_Tvůj
10. 10. 2002
Můj bratr si na oficiality také moc nepotrpí.
Matka: "Co hledáš?"
Bratr: "Nic"
Za chvíli
Matka: "No něco hledáš!"
Bratr: "NIC NEHLEDAM"
Po chvíli matka rozlobeně: "Tak mi řekni co hledáš, třeba vim kde to je!"
Bratr: "Rodnej list"
Matka:"Je v zelenejch deskách."
Bratr ho nalézá a odchází.
Matka:"Na co potřebuješ rodnej list?"
Bratr ve dveřích:"Ale, za tejden se ženim."
Litochowitz
09. 10. 2002
dobrý, jenom nevím, jestli se to jmenuje jojo podle toho, jak jsi na to vejral, nebo je to povzdych.
Pořád lepší, než přijít do ložnice, v posteli tvoje dcera a na ní jakýsi mladík :o)
ano, časy se mění, taky jsem se tiše přehoupnul ze skupiny "neviditelný" do skupiny "nevidim"
:)