Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seach, ta láska
22. 10. 2002
9
0
3255
Autor
Josefk
V sedm hodin večer otevřel strážník ve službě okno ve služebně městské policie a zasněně se zaposlouchal. Ulicí kapitána Jaroše se opět nesl silný jekot vzrušených dívek. Před vchodem do kina prudce zabrzdilo zásahové policejní auto, vyskočili z něho dva městští strážníci se ztvrdlými pendreky a ztečí brali zápasící chumel u pokladny. Před večerním představením tam bojovali mladíci o lístky do poslední řady.
Milý postřeh. Občas přemýšlím, jestli je nutné tyto postřehy obalovat omáčkou. Líbil se mi třeba Zábranův deník složený celý z takových postřehů. Ale už si z něj pamatuji hrozně málo. Tou omáčkou se to asi nějak více fixuje či co.
sem trochu štajf... teď nevím jestli to patří k tvým "ze života" nebo sis to jen přimyslel a okořenil absurditou v pravdě tragi-komickou...nebo komitragickou? :)))
abych řekl pravdu, tak mě napadá jen: "vím, že nic nevím" .-)
Litochowitz
22. 10. 2002
Ar: ze života jsou jen ty dvojsedadla ... snad ... ale ona láska s boulí na hlavě a lidským přístupem strážníka víc chutná :-)