Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSilniční
17. 11. 2002
3
5
4019
Autor
j_i_r_i_k
Na procházce jsem včera byl,
srnku nechtěně vyplašil.
Ta z houští rychle skočila,
pod náklaďákem skončila.
Teď náklaďák ji unáší,
octne se srnka v guláši.
5 názorů
Litrmlíčka
09. 06. 2008
Au, blbne rytmicky? To je největší políček, jaký jsi mi mohl uštědřit :) Ale máš pravdu, chtěla by učesat, potvůrka... Nicméně s otázníkem tedy kategoricky nesouhlasím, to není polemika, ale prosté konstatování, žádný prostor pro úvahy, jen prázdný žaludek.
tady mi to trochu blbne rytmicky a na konci by mi místo tečky víc seděl otazník, ale jinak vpohodě:)
Třeba, ale není jediné, které přichází v úvahu... A ve světle tohoto dílka chápu i poznámku, že mně nic nehrozí... Ostatně je to dílko vůbec veskrze zajímavé, eště o něm pokecáme :)...
Hmmm, tak tohle mi eště nidko nenapsal, věřil bys? A co na to říct? Však nemusíš :)...
No když si tu pořád, tak to náhoda neni, já tu sem taky pořád, ale tak nějak skokově (jako že vždy na skok) :)...
No vidíš, jak se neumim vyjadřovat. Tou náhodou jsem chtěla říct, že prostě poletuju kde můžu. Sem tam odskočim na hodinu do parku, pak na drbačku s kamarádkou a mezitim zevluju na Písmáku.
Jo, takže základ je Písmák a jinak sem tam odskočíš i udělat něco jinýho, no, proč ne :)...
Jo, to je přesně ono... :o) Co bys chtěl, všechno okolo je jen sen... a Písmák je noční můra! :o)
A proč se necháváš kojit můrou, když kolem je tolik motýlů? Vsktku jsi stvoření temnoty?
Aha, jsem to nepovažoval za autobiografii... No, tak jsem se splet asi :)... A začínam se bát :)...
Neboj... :o)
Tobě nic nehrozí. Měl bys to vědět, pokud jsi četl pozorně... :o)
Tak ten bohužel neznam... Což je vážný protiargument teorie, že jsme oba velkej šéf :)...
Cože, zase online? Téééda, musim přiznat, že je to milé, takové rychlé reakce :)... No, já to myslel spíš tak, jak můžem být oba velkej šéf, když Ty Loba znáš a já ne?
Ne-e, musíš poznat, to stojí za to, dyžtak vezmu nějakej komix právě do čajky. :o)
Ne, tohle nezabírá ani ve dne :)... Ale to, že kdykoliv sem mrknu a odepíšu Ti, tak mi hned přijde reakce, to mě trochu děsí, to máš net v mobilu či co? :)))...
Ne-e, já jsem tu dneska tak nějak pořád. Je náhoda, že se takhle vesele potkáváme. :o)
Jasně, šéfe. Ale tuhle boudu jste ušil vyloženě perfektně, kdybyste mi to neřekl, možná, že si stále myslym, že hlavas jsem tady Já! HAHAHAHAHA (a zdrhej bábovko i Mars je příliž blízko...co takhle souhvězdí Alfa centauri)
:))) Tak mě napadá, nejsme my oba velkej šéf? Jiný vysvětlení totiž nevidim :)))
No jasně, to vše vysvětluje... To mi připomnělo...neznáš náhodou komix Lobo Velkej šéf? Uááá ten já miluju!!! :O)
Jaký lidi, to slovo neznam. Jsem jenom Já a všichni kolem jsou jenom hračky pro mé pobavení! HAHAHA (ďábelský smích) :o)
To jsem rád, jak mi ten svět vychází, víš, chtěl jsem, aby sis tohle myslela, jo jo, jsem jen JÁ a ostatní jsou mé loutky HAHAHAHAHA (smích, před nímž ďábel uteče z pekla na Mars)...
opravdu, srnčí pyré, promiň, ale takhle se nepřestanu smát nikdy
a to jsem ještě k tomu poprskala monitor...
:o)
tip
O ou, tak na prskání na monitor pozor, Ruth Wandersonová z Dánského Kobaevane takhle prskla na monitor, nastal zkrat, ten se přenesl přes grafickou kartu na základní desku a do zdroje, kterýto se zkratoval též a z neškodných tří voltů bylo náhle 220 ze zásuvky, kteréžto si našly cestu přes klávesnici do prstů paní Wandersonové, což způsobilo okamžitý exitus... Tak bacha na to...
Ale jinak díky, každý úsměv pod mým dílkem mne zaplaví vlnou štěstí :)
Ty si z toho děláš srandu, ale já si tak nějak neuvědomuju, kdy jsem si to přestal myslet - možná před měsícem, když jsem si přečet složení a po jelenech ani stopa :)))...
já si z toho srandu nedělám... já sem fakt jen blbá zdravotní sestra... a ot om loji jsem si to fakt myslela! :-o
:)
Jééé, tak to jsme dva, to já sem jenom blbej matfyzák, to je super :)...
:))) to nééé, pomóc, už nemůžu!
srnčí pyré!
Jako dítě jsem zbožňovala takovoutu paštiku - srnčí hřbet, nebo jaksetomenovalo :)
A žes věřila, že to je jenom ze hřbetu? :)... No, já jsem zase bral docela dlouho za samozřejmost, že jelení lůj je prostě jelení lůj... A nějak mi nešlo do hlavy, jak ho tolik získávaj, jestli ty jeleny kvůli tomu někde chovaj nebo co...
cože???
On není jelení lůj z jelenů?
Ty bláho, tak to jsem žila do svých 20,25 let v totální iluzi!
A já tim schválně nechtěla ret svůj mazat, že to je ze zvířátek...
:-O
Srnek je moc. Svět je špatný. Jak v čem. Pro srnky jo. Nebo ne? Dřív je chytali pytláci. Dnes je jich moc. A ta pod tím náklaďákem už asi moc do guláše nebude. Z rozšmelcovaný srnky toho moc nenavaříš.
Taky nejsem spokojená s dnešní dobou a jejímu přístupu k lecčemu, ale co naděláš, světem nezatopíš...
A co srnčí pyré, to by nešlo? Nebo vše posbírat a vyvařit? Nebo... co já vím, nejsem kuchař :)... A do toho, zda je pro srnky život smečka vlků se pouštět nebudu, bo nejsem srnka :)...
Drownedgod
17. 11. 2002
Nesnaží¨? Tady se člověk pokouší upozornit na hrubost dnešního světa, na to, jak bezohledně a bezcitně se chováme ke svému prostředí a prý nesnaží... A nikoho nezarazí, že to, že skočila pod kola náklaďáku, by nemělo být normální, ta silnice tam jistě nebyla přirozená... Ale to nikoho nezajímá, hlavně že se dostaneme odsud tam co nejrychleji...
A nebo nic, moc mi to kecá :)... Díky...