Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekřišťálový celibát
Výběr: Gastarbajtr
02. 11. 2002
23
0
3586
Autor
Hauský
Z křišťálově čisté louže
se napila špinavá krysa
a zemřela.
Děvku zabil celibát
vraha svěcená voda.
Kněze hřích
horníka
světlo
nebo
tma
...
Silné, možná místy až jasné protiklady, rozhodně skvělá koncepce a dobré zpracování ;o)
Pá
m.
Féé.........................tobě taky.....................
rainmí
zachvíli vzlétáme;)
děkují
.............................................*...........................................
-Dík
Notri ne docela,docela hodně
ale vlastně záleží z jakého pohledu se na to díváš...
Děkují
To je vono.......... nikdy nevíme co všechno tam je, co tam dal autor (někdy ani von ne), takže nikdy člověk neví co ho zabije , nikdy nevíme co zamýšlel náš autor a jestli vůbec za MÝŠLEL.
barbare to máš pravdu
já ale vim co sem ti chtěla říct jen to neumim nebo možná nechci vysvětlovat
ale většinou když se někdo do něčeho pustí a ani neví co od toho očekává,tak se to většinou vydaří a ani nechápe jak:-)))
parádní kousek..
přidávám si Tě k oblíbeným :-)
ehm..tedy.. můžu-li ? :-))
Gastarbajtr
02. 11. 2002des_te_meer
02. 11. 2002Astalavista
02. 11. 2002
možná bych dal "se napila"
a škrtnul "a"
ale jinak *********************
:o)
To jsem teda nečekalaaa:-)
se napila sem tam měla původně, nevim,proč sem to zase změnila ,ale teď sem to změnila ještě jednou , dík za tichou radu:-)))
promiň...budu příště šeptat...ale to dílko je v jiný rovině...máš to super!
jé já to myslela jinak:-)
řekla sem to špatně,mělo to být takhle: dík za Tichotamskou radu:-)))
he, v televizi je Rabín, kněz a krásná blondýna :o)) je to slaška, ale jen mi to připomnělo...
je moc moc! dobrá