Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStalo se ...
06. 12. 2002
4
0
1339
Autor
Annath
Odvál jeden sen,
připlul celý nový svět
na listu lípy.
ta tajemnost tam je..tedy spíš chci říct,že nezasvěcený čtenář asi úplně nepochopí,o čem to je...ale jinak je hezká :o)
Albi, souhlasím. Ono je to totiž tak tajemné, až se to v té své tajemnosti tak trošku utopilo. To ty abstrakce a divoké analogie. Ale, nic proti gustu... W.
hořkosladké, krátké, jasné. tak, jak haiku má být
jen bych umázl ty barvy
jsou zbytečné
klub
Tož hlubší kritiku Ti asi neposkytnu, neboť jest právě půl druhé ráno a navíc, haiku není právě můj obor. Ale to mi rozhodně nemůže zabránit, abych Ti neřekl, že je to moc krásné.
Nechť lístek ten, zahřeje dlaně Tvé.
Tipík, samozřejmě.
nějak se do toho nedokážu vcítit. Chápu to, ale nejsem "uvnitř". Nemohla bys mi to prosim objasnit? :)
Legrace je, že mne tu sposta lidí považuje za ženu, no ale jestli vám to vyhovuje :-), nejsem nijak utlocitný. A ted k tomu vysvětlování - jednak se mi nechce vysvětlovat, co nemám ve slovech, jen v pocitech i těch 17 slabik je možná až příliš :-) Za druhé, nerad ovlivňuji další čtenáře, protože chci znát JEJICH názory. Jestli na tom ale trváš, rád se pokusím Ti něco víc napsat soukromně nebo za 2-3 dny, ano? Řekni si.
jééé, tak ty seš TEN ANNATH :)))) (tak jsem se spletlo, no :)))
nechci na něčem trvat, protože by tě to mohlo otravovat. Docela ráda bych abys mi napsal, ale když ne, tak ne. :)
Pěkné. Milé.
Taky bych chtěla přesně poznat tu chvíli, kdy se to všechno dá dopořádku...