Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKomiks 1
Výběr: Gastarbajtr
07. 12. 2002
6
0
2815
Autor
Borec
Já nevim. Ale můžu se poptat. Naše elita chodí většinou do Sadu nebo ke Kurelům...
To už tam neni. Ale teď tam je ten fotoromán na pokračování... Bude to mít 3 díly a první díl měl docela úspěch...
Čumáček už není...toho dělal Hovězí, ne? A ten už náš Ústav opustil.
budiž mu země lehká a stejně tak i bývalým osobám z redakce...
A ty jsi chodil na Voděradskou? Odkud znas Smokvoně? Zrovna dneska vyšlo lednový číslo a je fakt dobrý...
Dvoubarevnej kulturista! To tu ještě nebylo! Většinou bývá čovek rudej v obličeji a naopak.
Dvoubarevnej kulturista! To tu ještě nebylo! Většinou bývá čovek rudej v obličeji a NE naopak.
Aspoň všichni viděj, jakej jsi kulturista... Víš kolik na to dostaneš holek? A to už stojí za tip, ne?
To jsem teda nadšenej, že jsem i tady na Písmáku... (to myslím ohledně toho komixu, ne o svým zdejšim působení, kdyby si to někdo vykládal jinak ;-)))
Ale mohl ses aspoň předem zeptat na můj názor ohledně tohle tvýho dílka, takže ti za to tipa nejspíš nedám :(
No ale stále nevím, jestli ti tohle dáme do Smokvoně... ;-))))
Stejnak nevim, jestli to vůbec patří sem, protože většinu vtipů tady nikdo nepochopí bez znalosti naší třídy...
Na těch fotkách jsou lidi z naší třídy a dokonce je jeden z nich i tady na Písmáku...