Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedary
15. 12. 2002
10
0
2038
Autor
studanka
Požádal jsem Pána
o kytici čerstvých květů,
ale místo nich jsem od něj dostal
ohavný kaktus s ostrými ostny.
Požádal jsem Pána
o několik barevných motýlů,
ale místo nich jsem od něj dostal
hromadu hnusných a odporných červů.
Vyděsil jsem se.
Zatrpkl jsem.
Truchlil jsem.
Leč po mnoha dnech
uzřel jsem znenadání,
jak kaktus rozkvétá
přemnoha skvostnými květy
a odporné housenky mění se
v nádherné motýly,
kroužící v povětří.
Neb cesty boží vždy nejlepší jsou.
(ČANG-MING KAO)
Swedish_Nigg
13. 01. 2004
co na to rict,je to pravdivy,vzdyt ne vzdycky muzem poznat hned na zacatku jake to ve skutecnosti je.Prvni zdani nekdy klame :)
Nic není jen černé, nebo bílé a nikdy nic není takové, jak se to jeví na první pohled...:o))
No a taky je to asi o tom, že když na nás přijdou těžké chvíle, které se nám zdají nespravedlivé, může to být jenom zdání, protože nevíme proč to tak je. A pak máme tendenci z toho obviňovat Boha a zatvrdit se vůči němu. A ono se nakonec ukáže, že tyto zkoušky nebyly nadarmo a měly svůj význam pro naše dobro v budoucnosti, kam v tu chvíli nemůžeme dohlédnout.
Už asi měsíc čmuchám po tomto díle, které jsem kdysi přečetla... Nemohla jsem ho tu najít, neboť jsem si nepamatovala, ani název, ani autora! Jen jsem věděla, o čem je a že je moc moc se mi líbí.
T*
Ano my sami se rozhodujeme v jeho světle... a ve světle našich blízkých...
:-)
O tom to právě je. Pán Ti nedá nic hotového, ale dává ti možnost. Ty sám se musíš rozhodnout, co se svým darem uděláš.
ono to co e zdalo krasne nyni nemusi byt krasne zitra a opacne, ostatne cesi ikaji ze neni vse zlato co se trpyti.