Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSylfaen
03. 01. 2003
15
0
2798
Autor
Mathew
budeme šroubovat žárovky
do našich společných stropů
v zakouřené šedé místnosti
kterou jsem si vždycky představoval
kde budou na zemi ležet potrhaný knížky
kazety bez obalů bez popisků
kde budeme společně psát
do poznámkových bloků
zašpiněných od cigaretového popele.
Ach drahý Sylfaene !
Morbid_Pimple
07. 08. 2003Lord_of_the_Rings
01. 03. 2003
Velmi dobře vytvořená představa... ovšem(!) nikam nespějící - pokud nemá být poslední řádek překvapivou pointou. Jméno Sylfaen mi nic neříká, zařadil bych ho někam do elfské/keltské mytologie.
Ne úplně šťastným vidím ono "šroubování žárovek". Alespoň u mne vyvolalo humornou asociaci na běžný atribut vizuální prezentace (v televizi) dechové hudby Moravanka. Každopádně je to obrat neobvyklý.
tentokrát buďte trocha shovívavější..je to jedna z mála mých básní, která má nějaký určitý podtext, není to jenom shluk slovíček.
Zajímací :-)
Taky je pořád eště druhýho, a už tam máte trojky, možná už tam si, Matěji. lol
JohnieBass
03. 01. 2003
tak chlape, já jsem tu tvou kritiku moc nepochopil, ale když tipuješ, tak tipuj ne ? :))))
asi se až tak úplně nechytám, ale jináč se mi to docela dost hodně líbí ;)
JohnieBass
03. 01. 2003
néé potrhaný knížky a kazety bez obalů a bez popisek je popis mýho pokoje :)) nesnaž se odhalit smysl téhle básně..vždyť jsem ho ještě neodhalil ani já :))
JohnieBass
03. 01. 2003
paráda, já myslela, že ty hromady nepopsanejch kazet máme doma jenom my :-)