Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSmyslem nesmyslu vstříc
04. 01. 2003
14
0
2570
Autor
Semeno
Smyslem nesmyslu vstříc
Je autonomní království
ve skrytu duše
zaplněné pohanou
našich dní
Poznává a odkrývá
jejich tajemství
stokrát osahaná
levnou voňavkou
ukrytou v
kýč
Zapalte svíce
náš kyslík
je stejně k ničemu
Nenarušíš
zatuchlinu kobky
jen prodloužíš
nic
Gibby_Haines
26. 07. 2006
Mi neřikej, že oooo dělaj jenom wemeňátka , protože co nám wemčo vyrostlo už moc ne o
.o))
Purpurovej lák?
"nebe nad městem zelené od neonů
se potácí jako opilej lodník
a hvězdy i přes tu dálku
JSOU CEJTIT OKURKOVÝM LÁKEM
krasavec bílý měsíc si strčil dva prsty do krku
a zvrací
(Hrabě)
Mě jen tak napadlo...(replika wemeního příznačnýho "o")
Chyba? Asi ne, ono se to časem tak akorát rozleží, jako okurky.
Dalo bych si nakládačky. No dobrou...chuť, Jídlu zdar!
Na začátku trochu tápu, pak se ale chytám a rozjíždím, takže jedině TIP. K
Mě to přijde smyslné..totiž smysluplné...;-)Nad něčím podobný v poslední době hodně uvažuju..
ÓO, díky ti, pardon, Ti!!
hele, a to už ses jako Marthin narodil, nebo je to pozdější postižení?
Dobrý Semínko... jen ty barvy... Možná z teho dýše příroda, ale je to do očí bijící..
jinak tip
Barvy vaděj? Červená? Pro mě byla vyhovojující,...nenapadlo mě, že by to někomu mohlo vadit... měnit ale nebudu, ...snad ti to neva... :o)))
Nó pozór!! Kdo tady vobětovává, já vobětovávám tak akorát, ...no, teď nevim, koho sem naposledy upalovalo, ale někoho určitě. Ale teď ne. Kdybych spálilo tendle počítač, tak za to budu akorát solit prašule, a tebe stejně nevobětuju, takže přes internet to nemá cenu.
Sám si se totiž ke svém budoucímu obětování odsoudil,tak, ...abys věděl... :o))
Chm... Semínko, seš kruté a ošklivé na mě.... (kanoucí hořká slza z mého přemoudřelého oka)
Oj, tak promiň, já netušilo, že by obětování mohlo bejt zlý, dyť je to sranda ne? A taky bezvadnej, kulturně estetickej zážitek. :o))
Jediný? Vždyť ti bude akorát teplo, ne? Vždyť obětováním bude dobro,..že jo?
A dá se to chápat? Wemi, nemluvim pořád o tom samym, ..ačkoli, možná jo... Snad se nesnaž hledat, jen to ukryj někde vevnitř a ono si to možná zavolá, ..až bude znít ozvěnou.. :o)))
stojíš o hlubší kritiku:
jediný co můžu říct jr CHÁPU TO!!!! bohužel.... sakra mám pocit, že už by ses od toho měla odpoutat, ne???
jinak je to hezký...
Tak to je fajn. Ty jo, tak tahle kritika se mi líbí. Vážně. Někdy se hodně slovama nedá říct víc. Děkuju. :o))
jen prodloužíš nic
popřemýšlím o tom
jinak se mi zdá, že tý básničce rozumim, tedy jímu smysluSMYSLUsmyslu
s úpravou řádků nic dělat nebudu, je to tak, jak si přeju, ale to písmo mě zlobí.. ale už du na to.. děkuju!! :O))))))
:-)Uááá...:-)
Promiň , ale neumim vytvářet nějaký dlouhý kritiky a kdybych to prodloužila , tak by to bylo jen spousta zbytečnejch slov navíc....:-)
špatně se to čte, co jsem i přesto viděl ale stejně moc smyslu nedává...
jestli to upravíš, pošli avi