Vlastne bych ti doporucila vse co "Doporucuje autor" takze tu horni cast me nabidky...a pak jestli se chces odreagovat,tak Devku...Ale neznam tvuj vkus...
Můj vku je na mě ještě to lepší, což ale není žádná známka kvality..
Hezké, jen nevím co máte cšichni s těma modrýma očima.. Modré jako slepé.. láska není v očích...Jinak jsem prekvapen, jake to na dívku vyznělo... Ne, nejsem mucho..sorry, dám tip, líbilo se mi to moc.
A jakpak to na divku vyznelo? :-)))
Ta báseň je docela cilivá.. jen ty odpovědi mi pripadnou tak trocu jako póza, mozná ze ńe.. nevyznám se v lidech.. proto takjy trávím cas tady..smajjlíky nepoužívám..nemám důvod.tak prmiň, jestli je bereš jako samozřejmost..
V pohode. Ja smajly uz beru jako samozrejmost...odpovedi jsou jine protoze sem je psala po urcitem case...neni to poza. ver mi.
Věřit už radši nebudu, ale m´ěl jsem híodnotit tu báseň.. a ta je fajn..Promiň nasírám teď hodě lidí..
Mne nenaseres :-) precti si ode mne taky neco jinyho,protoze tohle neni jedna z nejlepsich zrovna...
A kterou teda doporučuješ, všichni píšou jak je to všechno v prdeli, už mě to nebaví.. Kde se vytratila POEZIE??
:))) caklej... to je pekny to mi jeste nikdo nerek... :)
Tak ja ti to rikam-vidis to :-)
Vsechno je jednou poprvy :o)
jestli tady jsi a jenom nejsi vidět tak se ukaž protoze ted mama cas a muzem v klidu pokecat.... jojo vsechno je jednou poprvy a tohle bylo takovy.... hezky....
hmm mela by ses na nej vysrat za tohle ti nestoji.... vono se to lehce rika, ale.... ja to chapu. jo a:" proč slzy mi musí na LIST PAPÍRU padat?" nepises nahodou na klavesnici? :)) (just a joke... :)
Ty ses caklej... :-) ja tohle psala asi pred rokem a v posteli a na papir :-)
Je to trochu moc dlouhé... myslím si, že by tomu prospěla "krutě škrtající" tužka:o) Milostná poezie, stejně jako lyrika vůbec (epicky se milostné básně píší docela špatně :oP) se musí oprostit od "zbytečností", aby "neředila" sdělení. Už jen čtení "bezdějové" básničky je náročné na pozornost a když k tomu je ta básnička dlouhá... Kdybys to seškrtala tak... no... alespoň na dvě třetiny... (a vyladila rytmus), pak by to bylo super... Někdy jsou dvě slova víc, než kniha o tisících stranách...:o)
Ale nic si z mé kritiky nedělěj-je to jen jeden názor jednoho člověka, na jehož mínění svět ani nestojí ani nepadá :o)))
Nechci a nebudu hodnotit obsah,toto si patrně prožil nebo prožije každý z nás...
Katčenko,děvče zlaté:-))
Psala jsi to srdcem,to je cítit,ale ten rytmus tam opravdu bohužel chybí....
Asi nejvíce evidentní a pro ucho bolavé je to ve třetí sloce:
Proč psát teď musím tyhle řádky,
proč slzy mi musí na list papíru padat?
Prosím,vem mě znovu do pohádky,
ať mě tyhle pochyby nemusejí napadat...
Cítíš to??
Já chápu,že při eventuální recitaci Tebou by jsi dokázala ten rytmus třeba i do básně vtěsnat,ale jak píšeš:
Ja ti nevim,ale nemuzu si pomoct a mne se ten rytmus libi...cela takhle dlouha basnicka by pak byla na jedno brdo pokud bych ten rytmus mela vsude stjnej a to bych byla nerada...
Víš,kdyby jsi nějakým způsobem trošku zachovala ten "rytmus na jedno brdo",bylo by to ku prospěch věci.
P.S.
Neber mě zase až tak vážně:-)))
P.P.S.
Díky za Tvoje recenze na moje "ůlety":-))
P.P.P.S.
Jdu si Tě číst dál....
Sady
takove emocionalniiiiiiii :o)
a to se mii libi - *
Moje první láska byl taky Mirek :-))) A tak tip :-)
Pěkné nejen obsahově,ale i po grafické stránce
neprehledne reseny.kdyby to bylo psany CERNE a POD SEBOU,mozna bys mela i muj tip...ale takle mipride ze kdybych ho dal,byl bych jako teplous
Jenom jako??? myslim ze by to tenhle tvuj tip moc neovlivnil...
znám ten pocit... někdy to pak člověka mrzí...
...ale pak se nědy stává,že si to zase rozmyslí...:)
t*
Skvěle popsané emoce, moc pěkný!*
Moc se mi to líbí, protože to je psané od srdce! Nezáleží přece na formě, na rytmu..., záleží na tom, jaký dojem ta slova vyvolají a jestli vyjádří "co tím chtěl básník říci" a já to tady cítím a dojem mám velmi pěkný! Prostě *
je to pěkně napsané, plné emocí a smutku...ale líbí se mi.. t*
všechno jednou přebolí ...a nakonec zase vyjde slunce...
Ale jednou taky zapadne...naporad....
No máš pravdu, trošičku neumělé... ale jinak celkem krásné. Akorát jsi tam neměla psát o těch modrých očích, to si vždycky vzpomenu, jak jedna slečna chodila s tim "blonďákem s modrejma vočima" a ne se mnou...
Ja ti nevim,ale nemuzu si pomoct a mne se ten rytmus libi...cela takhle dlouha basnicka by pak byla na jedno brdo pokud bych ten rytmus mela vsude stjnej a to bych byla nerada...
No, nešťastná láska bolí, ať už je v jakémkoliv pořadí :o))) Je to hezký. Vytkl bych asi jedinou věc a sic nepravidelný rytmus... každá sloka má jiný a působí to rušivě, ale sám mám s rytmem problémy, někdy se prostě všechna sdělení do toho "nacpat" nedají :o)
Neni zac,je to od srdce,vis? mej se
Tak trochu mi to něco připomíná.A je to fakt hezký. Dík!
Kuliku ty ses strevo,ale dik :)
ja sem nechci psat zadnou hlubsi kritiku, protoze takovydle basnicky psat neumim a asi se to nikdy nenaucim (pokud se to vubec naucit jde). ale mne se to libilo, tak sem to tipnul. proste tak. :)
není co dodat......prolog mluví za všechno
Flasser...blabla---) Jo,to boli,proto nechapu proc tam davas toho smajlika(veselyho)...Kahire....???
BlackOzzy---) Tak s touhle prvni laskou uz je to v poho,sme kamaradi a skoro denne si pisem,takze fakt pohoda :)
dalo by se rict ze s prvnima laskama to je vzdy na houby.. ten rozchod pak mrzi hodne hodne dlouho... a proto ti dam tip.. :-)) a drz se..!!
Playwithfire----)Nevykaslal....fakt ze ne,ale to ty vis,ne?! :)
je to neco mezi ale je to docela pekne
Je to hezke. Priznam se, ze si tu malo co doctu do konce. Musi me to zaujmout a tohle se mi moc libilo.
no nevim...podle tohohle bych rekla ze se vykaslal on na tebe:o)
Něco mezi Svatebníma košilema Káji Erbena a Leošem Marešem