Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZapletl se
27. 04. 2000
9
0
3000
Autor
Ramona
Růže plátky otevřela
vstala s rosou na líci
klekla ostny na kolena
za hřích zmizí v kytici
~ ~ ~
Těžká vůně ač v zrcadle tenká
semknuté rty smaže rudá rtěnka
Napudruje pylem líčka
krásná když si zamane
Trhej plátky, polib víčka
užij moci, šamane
~ ~ ~
Pohyb v křoví, něčí dech
ucítíš tmu na zádech
Nehtynechty s ostrým třpytem
však žádná pára, nevřeš citem
To v jezeře se vzhlíží nebe
v horké půdě kámen z Te b e
Brrr, to to ale studí, to to zebe!
~ ~ ~
Don´t_worry
11. 07. 2004
Albi, přeháníš hezky ! díky, hlavně, když to není často. Jazyk mám pořád červený od zmrzliny, a je to moje oblíbené kouzlo :-) Jinak, prostředek vrže nejvíc. Asi spolu zajdem na ORL, místo hvězdárny.
~ ~ ~
Ramono, ale ty JSI opravdová básnířka!
Z téhle várky se mi nejvíc líbí prostřední a za ni máš ode mne TIP.
Nechce se mi věřit, že nejsi podle Papoucha Češka. S jazykem dokážeš přece úplná kouzla!
*Zapletl se: sice hezká b., ale oproti inným ses tu uzavřela do příliš krátkýho (málo slabik) verše, což brzdí Tvoje rozevlátý myšlenky ... oddílek se rty a rtěnkou moooc povedený
m.
Díky děcka, já nevím co tady děláte, jste moje slunečnice. Ale otočte tu hlavu na opravdové básníky ! :-)
~ ~ ~
Ramon, tak to je síla, jedna z nejlepších a nejpůsobivějších básniček, co jsi napsala. Ještě teĎ ve mě duší jako bubny, a to jsem si odskočila do kantýny, ať to nečtu po desáté:-) . Bez tipa neodejdu, dnešní můj je jenom tvůj!!!
Díky Papouchu a proč ty nelítáš ? :-)
Merle, to říkám já o tom dárku od tebe !! Dík :-)
Bambulko, ta růže rostla na kamenité půdě. Nikdy neměla květy. Lhala jsem. Básník prý může ? Modlila se na kolenách zbytečně.
Promiň sidi.
~ ~ ~
Jo krása ! Hlavně ten začátek ! Je obdivuhodné jak zvládáš oba jazyky...to fakt nechápu...
P.S. Tak jak Ti padly moje plavky ? ;o)))) pička kompletna ??? ;o))))))))))
Růže za hřích kyticí?
Láska zavřená petlicí!
I z kamení roste kvítí,
když víra, láska v nitru svítí!
K Bohu nemluvíš zbytečně,
TAK MODLI SE UŽ KONEČNĚ!!!
zolli ! díky, nemůžu teď s ním mluvit..
Tynicu, ty mi teda kazíš pověst ! kdo nebyl na srazu a neslyšel zazooa to přece pochopí úplně jinak ! :-)
Jazyk nezvládám, proč myslíš že je tam "neh ty nechty" ?
:-))
~ ~ ~
sidi sorrrry, ale proti původnímu dílu to vyznívá jako levnej žvást. Canc. Vylitej kýbl.
¨Ramona: ........holka to je nářez. Tohle můžu a nemám na to. Ufff.
A prečo nepíšeš tak, ako Ti zobak narastol? ... :-)))
Je to pěkný, Ramono. Snad jen za hřích nemusela uvadat. Nemám rád když uvadají růže.
Růže plátky otevřela
vstala s rosou na líci
klekla ostny na kolena
za hřích zvadne v kytici
Kdepak, za hříchy se nevadne, (říkám jako realista), zvláště ne za skutečné. - Jestliže ranní růže padá na kolena, je to z flagelantství, ne pro hřích.
Těžká vůně ač v zrcadle tenká
semknuté rty smaže rudá rtěnka
Ano, tohle se mi líbí. Ale to už není! o mladé růži.
Napudruje pylem líčka
je krásná když si zamane
Trhej plátky, polib víčka
užij moci, šamane
Ano!, tohle je životní postoj jaký má správně být, (podle přírodních zákonů).
Pohyb v křoví, něčí dech
ucítíš tmu na zádech
I tohle k němu patří.
Nehtynechty s ostrým třpytem
však žádná pára, nevřeš citem
To v jezeře se vzhlíží nebe
v horké půdě kámen zebe
Ale ano, vřeš citem. Když někdo o sobě tvrdí opak klame. Zapírat totiž můžeme jen co v nás je, ne naopak. - Klameme ovšem všichni, třeba ze strachu, abychom neuhořeli předstíráme kámen.
p.s. Doufám že jsem se příliš nerozpovídal. :-)))
sidi ukecaný :-))))))))))))) Dík !! Pošlu ti vyrozumění jak to přijala druhá strana :-)
~ ~ ~