Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTiše
24. 01. 2003
19
0
3693
Autor
Hauský
Má lásko,můj slavíčku,
pomalu se rozpadáš na tisíc trylků.
Neplač mi slovy do dlaní,
srdce mé červená k prasknutí.
Dechem svlékáš mě do naha,
jak vítr stromy na podzim.
Pojď, přikryjem se
sněhobílem našich těl,
slzy necháme letnímu dešti.
Albi díky:-),doufám,že si se měl na Rybářích hezky, já sem to nezvládla.
a ta sms co jsi mi poslal,to bylo teda,nejdřív sem nechápala o co jde a pak sem si pustila zprávy....
No tak ta docela jde včera sem s ní kreslovala a dobrý:o)))
a pošeptej mi ještě něco;o)))
Poslední Rybář? Snad to nebude tak zlé, i když Tomáš naznačoval něco o problémech.
A šup do klubu! (nerybářského)
Nosradame co ti na to mám říct,stačilo by snad jen vystrčit aspoň čtyři pavoučí nožky ven z kouta a pořádně napnout ouška...slyšíš:)
Armande tak to je dobrý:o))no mohla bych tam dát teplem našich těl,ale nevim,třeba ještě něco vymyslim,víš ono zrovna sněžilo a tak:)a dík za tu poslední větičku ,pohladí:-)
Radost to nevaaaa a už je to lepší:o)
Albireo záleží jak se na to díváš,možná jí je tam víc než si myslíš;o)))
Shammanne myslim ,že si trefil do zelenýho:-)))
Pepo seš krásnej-pusinu;o)
Hauský, tak se shodujeme, že tam je. Ale neodpověděla jsi, jestli souhlasíš s tím klubem.
BTW, přijdeš na Rybáře?
Ty jsi to z toho nepoznal;o),když to nebude ostatnimklubákum vadit,tak proč ne...:o)
a Co se týče Rybáře,vzhledem k tomu,že to je asi poslední Rybář tak bych tam moc ráda přišla,pak tu je ,ale moje nemoc a problémy doma,ale snad se tam přijdu aspoň nachvilku juknout,snad...
tak hezký den profesoreee;o)
Hauský: doladěno je to lepší, ale měl jsem onu malilinkou výhradu spíš ke spojení: "sněhobílem našich těl"... přijde mi trošku laciné.. na to jak poměrně dost neotřele veršuješ nad tím... :)
Musím ale říct, že tohle je po dlouhé době milostná báseň za kterou by se žádný autor nemusel stydět, a kterou je radost číst .-)
Cukrářství hned vedle nemocnice..:-) Doufám, že to je hodně neproniknutelná kritika.
Hauský, já bych to taky rád dal do klubu. Erotického, i když erotika je v tom jen tak lehounce. Smím?
tak teď je ten konec úplně :-*... i když slzy připomíná spíš ten déšť listopadový...
Nostradamus
26. 01. 2003
jsem ten konec snad trochu doladila,co myslíš Armande:-)
Seregilku děkuji ti za ty pocty,které mi dáváš:o)
Bacilku ď ď ď
Notri ty jsi to teda tosladil;o)ď
VŠEM SE MOC OMLOUVÁM ZA TU HRUBKU!
Dabi děkuji:)
Pepo jak jsi to poznal:o)))ď
a děkuji vám všudyvšem;)
mariiku:-)))jůůůhúúú
Nostradamus
26. 01. 2003
sladká, ale tak jak má (tj. nepřeslazená).. ten konec malinko, jen malilinko slábne, ale jináč.. ****
mario_di_fiore
25. 01. 2003Astalavista
24. 01. 2003
brrr, jak napsané zevnitř do cukřenky... (to mě naštval ten trylek s měkkým i) :)