Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTam ve věži
29. 01. 2003
2
0
1279
Autor
Seek
Je okno a mříž
a za ní
vždyť víš
je bezhlavý král
co stínů se bál
Teď přechází tam
je úplně sám
kol zrada a lež
na pomoc mu běž!
Když stráž se dívá
král se usmívá
vždyť nic jiného
už mu nezbývá
Tam v pustině sní
svůj sen poslední
než utichne pláč
než se rozední
Je okno a mříž
a za ní
vždyť víš
byl bezhlavý král
co rána se bál
***
Je to lepší, než některý jiný český texty, co jsem dnes slyšela
v rádiu...
Téma by to mohlo být docela dobré, ale ty jednoduché, tisíckrát napsané verše mi k tomu moc nesedí
jéé, jeden pozitivní :o) děkuju
tak já bych třeba reagoval:
Amanda, nevím jak sis to četla, ale možná jsem to měl dát do jiné rubriky. ona je to spíš píseň. ale říkal jsem si že v písních by se zas nelíbil příběh. já když jsem to skládal, zpíval jsem si ji a zněla mi hezky. rýmy jsou jednoduché, to ano, ale to byl účel.
Krel, on je na pokraji zoufalství a šílenství. ráno ho čeká poprava. nevím jestli v takové chvíli člověk přemýšlí logicky.usmívá se, aby vypadal hrdě a vznešeně i v největší potupě.možná si tím i dodává naději. má syny, daleko odtud, kteří mu mohou přijít na pomoc.
uznávám že to nepatří k mým nejlepším dílkům :o) tak to prosím neberte tak tvrdě. nejde o život. alespoň nám :o)
Trochu to na mě působí jako námět obrazu, který má být teprve namalován, dotvořen...
JohnieBass
30. 01. 2003
chm...doopravdy nic moc...rytmicky dobré, ale to je tak všechno...příběh nic moc...zrada a svržení krále někým jiným fajn..ale pak nechápu proč se usmívá když je tam ta stráž to přece nepotřebuje...to nedává smysl...
Ma to svou atmosferu a rec ale moc mi nesedi ti jednoduse sekane verse... snad averze ze skolnich citanek...