Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePodzimová
30. 01. 2003
14
0
3061
Autor
houba
pod rouškou mlhy
příroda usíná
barvy se ztrácí
Kubanec : ne, psala jsem to ráno, pokud se dobře pamatuju, na podzim....... odráží to prostě atmosféru podzimního dne... :o)
mám štěstí - bezpomlčky zírám mlčky t*
a jdu si nalít(nalejt) vylouhovanej čaj, ...pěknej den
Málem jsem to v mlze přehlédl, což bych si vyčítal. Rychle tip a chvátám postavit na čaj. ***
no alespon ze uz mame unor...za chvili brezen a zase jaro juchu!!!!! ale ***** to je jasny
to Radost: grafické ztvárnění dle mého názoru k haiku patří.
to Houba:
pod tíhou mlhy
i stíny ustupují
tiše a plaše
já dávám taky pomlčky - a nejenom do haiku - já dávám pomlčky i tam, kde cítím čárku a tuším, že by mým bývalým učitelům vadila - já (jájájá) :-) totiž nikdy nebudu umět psát čárky ;-)
a proti barvičkám taky nemám nic, jen je mi líto, že když tady chci některé použít, tak by to vyšlo moc světle a nedalo by se to číst...
podzim mi chyběl, počasí je teď nějaký divný ;-)
telegraficky:
- grafické znázorňování pointy mi připadá opravdu banální
- na druhém řádku ti chybí jedna slabika
- že je listopadová, to je opravdu zbytečné psát v prologu, to má být v té haiku :-)
- nezdá se mi "rouška mlhy", tyhle básnické pomůcky patří do jiných odvětví poezie. haiku říká jen to, co říká. tudíž: padla mlha oprosti se od mysli :-))
a tak...
(to byla ta hlubší )
a teď kritika...*
díky za kritiku...o chybějící slabice vím,ale....jde víc o obsah(ale do hlubší kritiky to patří,to máš pravdu)
grafiku opravím....
a ještě jednou díky.....trochu si zchladil mé počáteční nadšení nad mým dílkem,ale mám,co jsem chtěla.... :o)
Cornel_Nemtanu
30. 01. 2003
přečetla jsem si to několikrát a nakonec mi došlo, že by tam možná mělo být "ztrácejí"? ale nevím, tohle já v češtině neumím...
tady už dneska sněžilo - a barva je bílá :-)