Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seWC: ZVEDÁNÍ PRKÝNKA
31. 01. 2003
4
0
2316
Autor
Škvarýš
Ženský si stěžujou na to, že chlapi zvedají prkýnko na záchodě a nechají to tak. Já je chápu, akceptuji, poslouchám.
Prkýnko nezvedám - vždycky se na něj ale omylem malinko vyčurám, takže to pak zběžně setřu toaletním papírem. Vypadá to, jako kdyby byl záchod čerstvě umytý. Nikdo si nestěžuje, všichni jsou spokojení.
Prkýnko nezvedám - vždycky se na něj ale omylem malinko vyčurám, takže to pak zběžně setřu toaletním papírem. Vypadá to, jako kdyby byl záchod čerstvě umytý. Nikdo si nestěžuje, všichni jsou spokojení.
to děláme všichni (i děvčata!)! :-) Díky za avízo (p.m. - mohl bys zase jednou přispět, aby byla trochu legrace!!)
průser_mračen
10. 06. 2004
jo, vždycky jsem chtěl bydlet jako dva chlapi v chalupě!! teď mi to došlo
papouchu, pozdravuj tOjika a sám buď pozdraven
(Kalim)
Pch..... my jsme s tOjikem sami dva v chalupě .. no a dovedete si představit, jak to vypadá, když jsou v chalupě dva chlapí a žádná baba? ..... No prostě ... po čase ten hajzl normálně podpálíme a pak si postavíme novej .... :-))))
U nás doma se záchod úplně zavírá, protože by do něj napadaly kočičky. Tam by ta tvoje finta asi moc nefungovala ;)
U nas si tatka seda na zachod jako holka...Soustredena buzerace, az budes nachytan, te tak nejspis taky zmeni :=))
Netvrď, že močíš pouze na prkýnko... Určitě se trefíš nějakým tím litrem i na podlahu... :o)
než bych se vztekala až bych se vztekla (kvůli manželovi, kterého některé věci prostě naučit nelze) tak jsem si řekla, dobře, když si my ženský normálně myslíme, že základní poloha prkýnka je dole - a tudíž nám vadí, když je nepatřičně nahoře - tak jsem se radši rozhodla, že zrovna tak přece může být základní poloha nahoře a já si ho prostě dávám dolů (i když mi stejně vadí na prkýnko pořád sahat)
jo, a náš pejsek si na prkýnko pokládá bradičku a chodí ho lízat - asi bysme se taky měli naučit záchod zavírat úplně jako pro kočičky :-)
ještě že máme podobná témata, jinak bychom si nakonec s těmi ženami ještě rozuměli... :)
no hezky, al utirat to pokazdy je trosinku osklivy takze radsi zvedat a zase davat dolu